سامسونگ در حال توسعه یک دستبند تندرستی با قیمت مقرون بصرفه است

منابع آگاه از برنامه‌های سامسونگ، مدعی هستند این دست‌بند تندرستی جدید بسیار ساده طراحی شده است و بر خلاف دستبند جدید  Gear S2، از لحاظ قیمت نیز مناسب و مقرون به صرفه‌تر است تا کاربرانی که قصد ندارد زیاد برای دستبند تندرستی هزینه کنند نیز دست خالی از بازار محصولات سامسونگ خارج نشوند.

0

در حال حاضر این دستبند تندرستی در سامسونگ با نام Triathlon شناخته می‌شود و متاسفانه اطلاعات بیشتری از این محصول جدید سامسونگ به بیرون درز پیدا نکرده است. از آنجایی که این دستبند در رده محصولات تندرستی ارزان قیمت قرار گرفته می‌توان حدس زد که امکاناتی نظیر حسگر ضربان قلب در این دستبند جدید وجود نداشته باشد.

اگر اهل ورزش هستید و محصولات تندرستی هوشمند بازار را پیگیری می‌کنید حتماً‌ Mi بند شیائومی و دستبند تندرستی هوشمند فیت‌بیت را می‌شناسید، این دو محصول در حال حاضر طرفداران زیادی دارند و حتی توانسته‌اند ساعت هوشمند اپل را از لحاظ فروش پشت سر بگذارند.

هفته گذشته مدیر عامل فیت‌بیت اعلام کرد که درآمد این شرکت سالیانه ۱۶۸ درصد درحال رشد است، این مدیر بلند پایه در صحبت‌های خود مدعی شد که ساعت هوشمند اپل و سایر محصولات تندرستی بازار قادر به رقابت با دستبند تندرستی فیت‌بیت نیستند.

با این حساب اگر این شایعات صحت داشته باشد و سامسونگ در حال ساخت دستبند تندرستی هوشمندی ارزان قیمت باشد باید گفت بهتر است عجله کند تا هرچه سریع‌تر با عرضه محصول جدید بتواند سهم بیشتری در این بازار داشته باشد.

cultofandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.