وان‌پلاس اعتراف کرد؛ رشد ما به طور عمدی در حال کاهش است

وان‌پلاس سومین گوشی خود را نیز که وان‌پلاس ایکس نامیده می‌شود رسما روانه بازار اروپا کرد، روند عرضه گوشی‌های این شرکت به نسبت رقبا با کندی پیش می‌رود و از قرار معلوم وان‌پلاس نیز به این امر اعتراف کرده است.

0

علاقه‌مندان اروپایی گوشی‌های وان‌پلاس قادر هستند از طریق وب‌سایت وان‌پلاس لاجیک نسبت به خرید محصول جدید وان‌پلاس اقدام کنند،‌ البته اگر از قبل دعوت‌نامه دریافت کرده باشند! این شیوه فروش برای وان‌پلاس وان و وان‌پلاس 2 نیز اعمال شده بود. به این ترتیب دست افرادی به محصولات وان‌پلاس می‌رسد که از پیش مشخص ‌شده‌اند.

محصولات وان‌پلاس هواداران زیادی دارد و بیشتر از این حرف‌ها می‌تواند فروش داشته باشد، سیاست دعوتنامه این شرکت در قبال فروش، تاکنون انتقادهای زیادی را در پی داشته است کاربرانی هم بوده‌اند که مدعی هستند این شیوه فروش بی‌احترامی به خریدار است. حتی زمانی که وان‌پلاس 2 در چند ماه پیش روانه بازار شد، این شرکت برای ناهماهنگی در عرضه محصولات خود و عدم سرعت عمل مناسب در رساندن کالا به مشتریان، رسماً‌ عذرخواهی کرد و با ارسال دعوت‌نامه‌های بیشتر به نوعی سعی کرد این دلخوری را از دل خریداران بیرون بیاورد.

در نهایت امروز مدیر عامل وان ‌پلاس، آقای کارل پِی (Carl Pei) مهر سکوت این شرکت را شکست و در مصاحبه‌ای با روزنامه دوبلین تودِی اعلام کرد که این شرکت آگاهانه جلوی افزایش فروش محصولات خود را گرفته است.

پِی دلیل بسیار جالب و زیرکانه‌ای برای این رفتار شرکت خود آورد، این مدیر ارشد مدعی است که ظرف ۳ تا ۵ سال آینده شرکت‌های تولید‌کننده گوشی موبایل زیادی از گردونه رقابت خارج می‌شوند و بازار فعلی بازار رشد و پیشرفت نیست بلکه آنها باید سعی کنند در این آشفته بازار فعلی دوام بیاورند و دوران گذار را رد کنند.

وی تاکید کرد که وان‌پلاس سعی دارد جای پای محکمی در این بازار برای خود ایجاد کند و برای رسیدن به این هدف وان‌پلاس باید اطمینان خاطر حاصل کند که گوشی‌های این شرکت به دست علاقه‌مندان واقعی خود می‌رسند.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.