اندروید مارشملو سال آتی میلادی برای بلک‌بری Priv عرضه خواهد شد

همانگونه که در جریان هستید، بلک بری سرانجام پلتفرم اختصاصی خود را راها کرده و به سوی اندروید با ساخت گوشی BlackBerry Priv روی آورده است.

0

به گفته این شرکت کانادایی با مالکیت چینی،  بلک‌بری Priv علاوه بر تجهیز به صفحه‌کلید فیزیکی کشویی که از زیر صفحه‌نمایش خارج می‌شود، به طور پیش‌فرض از اندروید 5.1.1 نیز بهره می‌برد. جدا از قابلیت‌های سخت‌افزاری، اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری از تمهیدات امنیتی ویژه‌ای برخوردار بوده که آن را در برابر مشکلات امنیتی پلتفرم موبایلی گوگل محافظت می‌کند.

حال بر اساس گفته‌های مدیرعامل بلک‌بری Ron Louks، فروش گوشی هوشمند Priv در چند روز اولیه عرضه، رضایت بخش بوده به طوری که شرکت سازنده در نظر دارد قابلیت‌های بیشتری را برای آن با انتشار بسته‌های به‌روزرسانی به همراه آورد. نکته خوشحال کننده دیگر برای دارندگان اولین گوشی مبتنی بر اندروید بلک‌بری، این است که شرکت سازنده توسعه اندروید مارشملو را برای آن آغاز کرده با این حال انتشار آن در هفته‌های باقی‌مانده از سال 2015 غیرمحتمل خواهد بود.

بدون شک توسعه اندروید مارشملو برای بلک‌بری Priv مدت زمان زیادی را طلب خواهد کرد، زیرا همان‌گونه که ذکر شد بلک‌بری علاوه بر پیاده‌سازی رابط کاربری مخصوص، سرویس‌های امنیتی ویژه خود را بر روی آن پیاده‌سازی خواهد کرد تا اکثر قابلیت‌های نسخه جدید قابل استفاده شوند.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.