گوشی هوشمند V10 ال‌جی زمستان امسال ایران را می‌بیند

گوشی هوشمند LG V10 جدیدترین گوشی همراه شرکت ال‌جی از این هفته به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و بنابر اعلام ال‌جی این گوشی هوشمند که ال‌جی تاکید دارد آن را «فوق هوشمند» بنامیم ابتدا در آمریکا، چین و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود و در پی آن در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

0

ال‌جی همچنین اعلام کرده که در زمستان امسال به صورت رسمی از V10 در ایران رونمایی خواهد شد. اولین گوشی هوشمند سری V قابلیت‌های بی‌نظیر همانند نمایشگر دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و تولید محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد راحت می‌کند.

LG-V10-2

V10 از باتری قابل تعویض مخصوص ال‌جی (3 هزار میلی‌آمپر) و درگاه کارت حافظه برخوردار است و قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های SanDisk برای (قابلیت‌های عالی برای عکسبرداری و فیلمبرداری) را رعایت کند تا تجربه عکاسی و فیلمبرداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

LG V10-8

سایر نکات برجسته V10 عبارتند از:

  • نمایشگر دوم: نمایشگر «همیشه روشن» بالای نمایشگر QHD IPS Quantum اصلی 7 اینچی، بدون تأثیر در مصرف باطری بهره‌وری V10 را افزایش می‌دهد.
  • دو دوربین جلو با دو لنز مستقل می‌توانند سلفی‌های 80 درجه یا تصاویر واید120 درجه بدون اعوجاج بگیرند.
  • مد دستی فیلمبرداری با تنظیمات سرعت شاتر، نرخ فریم، ISO، بالانس سفید و فوکوس، ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای تولید می‌کند.
  • قاب مقاوم Resilient Dura Guard از استیل ضدزنگ SAE با درجه ۳۱۶L و قاب Dura Skin بسیار محکم نمایشگر را ایمن کرده و آن را در برابر ضربه‌ها و سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند.

V10 در زمستان امسال با گارانتی رسمی دو ساله وارد بازار ایران خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.