MSI از مادربرد Z170A SLI Plus با ویژگی ظاهری متمایز رونمایی کرد

هنگامی که صحبت از جمع‌کردن رایانه توسط خود کاربر می‌شود، گزینه‌های زیادی پیش روی وی قرار می‌گیرند. با این وجود، شرکت‌های سازنده‌ای وجود دارند که قطعاتی شاخص از نظر زیبایی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

0

به‌عنوان مثال، رم‌هایی مانند نمونه‌های تولیدی Corsair Dominator Platinums از ال‌ای‌دی‌هایی بهره می‌برند که در هنگام استفاده از رایانه روشن می‌شوند. گزینه‌های خنک‌کننده با آب در قالب‌های رنگی، فن‌های خنک‌کننده مجهز به چراغ و مواردی اینچنینی نیز کم نیستند. تمامی این تغییرات در طراحی، در قالب زیباسازی هرچه بیشتر رایانه انجام می‌شوند. این در حالی است که کیس‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانند قطعات داخلی رایانه شما را به نمایش بگذارند. همین امر می‌تواند بهانه‌ای برای خرید قطعاتی خاص با ظاهری متفاوت را به شما بدهد.

در صورتی که شما از جمله کاربران علاقمند به قطعات سخت‌افزاری با ظاهر زیبا هستید بدنیست نیم‌نگاهی هم به مادربورد جدید MSI Z170A SLI Plus داشته باشید.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ظاهر این مادربورد حکایت از محصولی متفاوت دارد. مادربوردی تمام رنگ سیاه که علاوه بر ویژگی‌های ظاهری خوب، از قابلیت‌های سخت‌افزاری بالایی نیز بهره‌مند شده است. این مادربود از چهارشکاف ویژه برای DDR4 DIMM با پشتیبانی تا 64 گیگابایت رم بهره‌مند شده است. سه پورت PCi-E x16 Gen3، سه اسلات PCI-E x1، شش پورت SATA 6Gbps، یک پورت M.2 SATA SSD، GbE LAN، شش پورت یواس‌بی 3.1 نسل 1، یک پورت یو‌اس‌بی 3.1، شش پورت معمولی یو‌اس‌بی 2.0 و پورت‌های خروجی متفاوت از جمله ویژگی‌های این مادربورد هستند.

با این اوصاف هنوز هیچ خبری در خصوص قیمت احتمالی و زمان عرضه این محصول به بازار اعلام نشده است. قیمتی که به‌نظر می‌رسد با توجه به زیبایی‌های ظاهری و البته مشخصات خوب سخت‌افزاری، چندان پایین هم نباشد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.