آپدیت اندروید 6 مارشملو گوشی هوشمند جی 4 ال‌جی در کره عرضه شد

همانگونه که در جریان هستید، شرکت الجی بر خلاف سایر تولید کنندگان گوشی های اندرویدی تنها چند گوشی بالا رده خود را به اندروید مارشملو ارتقا خواهد داد از این رو کار چندان سختی در پیش نخواهد داشت.شاید همین سیاست باعث گردیده تا نسخه کره جی 4 پس از سری نکسوس اولین پرچمداری اندرویدی باشد که توانسته این بسته به روز رسانی را دریافت کند.

هرچند ال‌جی تا پیش از این وعده انتشار آپدیت اندروید 6 برای پرچم‌داران خود تا پایان سال 2015 را داده بود، با این حال برخی دارندگان کره‌ای گوشی جی 4 این شرکت توانسته‌اند این به‌روزرسانی را دریافت نمایند.

این موضوع از آن وجه حائز اهمیت است که وقتی ال‌جی آپدیت اندروید 6 را برای گوشی‌های جی 4 با رام کشورهای کم کاربری از جمله لهستان عرضه می‌کند، فرصت این را خواهد داشت تا باگ‌ها و معایب احتمالی را قبل از انتشار جهانی کشف و رفع نماید از این رو حال که به‌روزرسانی مذکور برای کاربران کره‌ای نیز عرضه شده، می‌تواند نویدبخش عرضه زودهنگام آن برای سایر بازارهای پرمخاطب به دلیل پایان دوره آزمایشی باشد.

انتظار می‌رود ال‌جی در آینده‌ی نزدیک اطلاعات مربوط به جدول انتشار اندروید مارشملو برای سایر گوشی‌های هوشمندش را منتشر کند که البته همکاری اپراتورهای مخابراتی در سایر کشورها نقش مهمی در تدوین این جدول خواهند داشت.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.