درز تصاویر گوشی هوشمند Galaxy J3 سامسونگ؛ خبری از یک سورپرایز نیست!

اگرچه تا این لحظه هنوز اخباری در مورد زمان رونمایی غول کره‌ای تبار دنیای فناوری از گوشی هوشمند جدیدش، گلکسی J3، منتشر نشده اما احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونمایی از این گوشی‌هوشمند تازه‌نفس خواهیم بود.

0

چندی پیش شواهدی دال بر وجود این گوشی در وب‌سایت‌های بنچمارکینگ و نیز FCC دیده شده بود اما در حال حاضر به لطف تصاویری که توسط مرکز صدور مجوز تجهیزات مخابراتی چین که آن را با نام TENAA می‌شناسیم، منتشر شده است می‌توانیم نگاهی بر مشخصات گوشی گلکسی J3 که دارای شماره مدل SM-J3109، داشته باشیم.
galaxy-j3

ظاهراً گلکسی J3 یک گوشی نسبتاً متوسط است و به نظر نمی‌رسد که تفاوت چندانی نسبت به سایر گوشی‌های رده‌پایین و یا میان‌رده سامسونگ داشته باشد. گفته شده که اندازه این گوشی 142.2 در 71.6 در 7.9 میلی‌متر بوده و با وزن 140 گرم، مجهز به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی امولد با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل خواهد بود.

چیپست چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 در قلب این گوشی خواهد تپید و از حافظه رم 1 گیگابایتی به‌همراه حافظه داخلی 8 گیگابایتی بهره خواهد برد. در مورد دوربین نیز این دستگاه، یک دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در عقب داشته که به همراه فلش LED وظیفه ثبت لحظات شما را بر عهده خواهند داشت.

همچنین این گوشی علاوه بر اندروید 5.1.1 آبنبات‌چوبی که به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد گردید؛ اتصالات LTE و نیز درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

galaxy-j3-2

به احتمال زیاد گلکسی J3 سامسونگ با قیمت بسیار بالایی وارد بازارهای فروش نخواهد شد ضمن اینکه هنوز در این خصوص که این گوشی در تمامی بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود و یا اینکه شرکت سامسونگ تصمیم خواهد گرفت محصول جدید خود را تنها در بازار برخی از کشورها به فروش برساند، اخباری در دست نیست و مسلماً برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها تنها باید صبر کرد.

با این تفاسیر می‌توان گفت که سامسونگ این‌بار ما رو غافلگیر نکرده با دست پر به میدان نیامده است.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.