شرکت Vertu به یک مجموعه سرمایه‌گذاری در هنگ‌کنگ فروخته شد

احتمالاً نام شرکت Vertu تاکنون به گوش شما نخورده است، در خبرها داشتیم این شرکت که در ساخت گوشی‌های هوشمند شیک و گران‌ قیمت تبحر خاصی دارد اکنون به یک مجموعه سرمایه گذاری هنگ کنگی فروخته شده است.

0

شاید برای شما جالب باشد بدانید که نوکیا شرکت Vertu را ایجاد کرده بود اما بدلیل اوضاع نابسامان مالی که با آن روبرو بود حدود ۳ سال پیش این شرکت را به فروش رساند.

از آن زمان تاکنون حوادث زیادی در صنعت گوشی‌های همراه اتفاق افتاده و از قرار معلوم Vertu بار دیگر به یک مجموعه سرمایه‌گذاری چینی فروخته شده است. این گروه سرمایه گذاری چینی، Godin Holdings نام دارد و مقر آن در هنگ کنگ واقع است، در خرید شرکت Veru چند سرمایه‌گذار بین‌المللی دیگر نیز شراکت داشته‌اند که تاکنون نامی از آنها به میان نیامده است.

vertu

این طور که پیداست این معامله به مدیر عامل Vertu وفا نکرده و پس از عقد قرارداد، ماسیمیلیانو پاولیانی (Massimiliano Pogliani)، از سمت خود برکنار شده است.

مقر اصلی Vertu در انگلستان واقع است و این شرکت در حال حاضر ۴۵۰ کارمند دارد، بر اساس اطلاعات منتشر شده از این قراردادِ خرید، پرسنل و مکان فعلی شرکت دستخوش تغییر به خصوصی نخواهند شد. در حال حاضر به غیر از اطلاعاتی که ذکر شد، خبر دیگری از آینده Vertu و نحوه فعالیت این شرکت منتشر نشده است.

با این حال در گذشته شایع شده بود که با توجه به بازار داغ فناوری‌های پوشیدنی، Vertu نیز سعی دارد تا از این موج بوجود آمده به نفع خود استفاده کند و تجهیزات هوشمند پوشیدنی لوکس و تجملاتی را تولید نماید. به این ترتیب به احتمال زیاد در آینده نزدیک اخبار جدیدی از این شرکت و محصولات جدیدش خواهیم شنید.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.