Windows Hello احتمالاً دلیل کاهش شارژ باتری در دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10 است

گزارش شده است سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک از کاهش شارژ باتری رنج می‌برد و از قرار معلوم سرویس امنیتی ویندوز هِلُو در ویندوز ۱۰ مقصر اصلی این نقص شناخته شده است.

0

ویندوز هِلُو سرویس جدیدی است که کاربران با استفاده از پارامترهای بایومتریک شناسایی شده و اجازه استفاده از ویندوز ۱۰ برای آنها صادر می‌شود، گزارش شده است که این سرویس در زمانی که سرفیس پرو ۴ یا سرفیس‌بوک در حالت آماده باش یا همان اِستَندبای قرار دارد میزان بسیار زیادی از شارژ باتری را هدر می‌دهد.

همان‌گونه که اشاره شد این آمار از گزارش‌های کاربران بدست آمده و به صورت رسمی مشخص نشده که آیا این سرویس امنیتی باتری سرفیس پرو 4 را در حالت استندبای کاهش می‌دهد یا اینکه جای دیگری از کار مایکروسافت می‌لنگد.

سرویس امنیتی ویندوز هِلُو را به راحتی می‌توان غیرفعال کرد با این حساب در حال حاضر تا زمانی که راه‌حل قطعی برای مشکل کاهش شارژ باتری در زمان استندبای سرفیس پرو 4 منتشر نشده است پیشنهاد می‌کنیم عطای این سرویس را به لقایش ببخشید و آنرا غیرفعال کنید.

اگر هم بلد نیستید این سرویس را غیر فعال کنید کافی است تا به قسمت تنظیمات یا همان Settings رفته و منوی Accounts را انتخاب کنید. در مرحله بعد وارد تنظیمات Sign-in شده و گزینه ورود به ویندوز با استفاده از شناسایی چهره را غیر فعال کنید.

سرفیس 4 محصولی تمام عیار است و بعید به نظر می‌رسد مایکروسافت در خصوص این خبر ساکت بنشیند، به این ترتیب انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد اظهار نظر و راه‌حل رسمی از جانب مایکروسافت در خصوص کاهش باتری در این دستگاه‌ها منتشر شود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.