گوگل می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای حذف سیستم عامل کروم ندارد

اگرچه طی روزهای اخیر خبرهایی از نیّت گوگل مبنی بر ادغام پلتفرم کروم در اندروید به گوش می‌رسید، با این حال مانتین ویوها با انتشار بیانه‌ای در وبلاگ خود اعلام کرده‌اند که به هیچ عنوان هیچ برنامه‌ای برای حذف سیستم‌عامل کروم ندارند.

0

به گزارش ۸ ام آبان وال‌استریت ژورنال، گوگل در پی ادغام پلتفرم کروم با اندروید بوده است، این در حالیست خود شرکت سازنده امروز با رد این ادعا بر این باور است که پلتفرم کروم تولید شده تا باقی بماند. البته این شرکت اذعان می‌کند که در حال آماده‌سازی ساز و کارهایی برای اضافه کردن بهترین قابلیت‌های هر پلتفرم به دیگری نیز برای پیاده‌سازی بر روی دستگاه‌های متناسب می‌باشد.

گوگل معتقد است که سیستم‌عامل کروم هنوز به پایان راه نرسیده و کارهای بیشتری برای انجام دادن خواهد داشت.

ما در آینده‌ای نزدیک در نظر داریم ویژگی‌های بیشتری به سیستم‌عامل کروم از جمله اجرا کننده فایل‌های مدیا، بازطراحی کلی رابط کاربری بر پایه طراحی متریال، بهبود کلی عملکرد و صدالبته رفع باگ‌های امنیتی را به آن اضافه کنیم

اندروید و کروم دو شاخص اصلی مسیر حرکت گوگل طی سال‌های گذشته بوده‌اند. به گفته این شرکت، پلتفرم کروم در بهترین شرایط خود از پنج ساله گذشته قرار دارد زیر طی این مدت به طور متوسط هر شش هفته یک بار بسته‌های به‌روزرسانی برای آن منتشر گردیده‌اند. مانتین ویوها امیدوار هستند تا سال 2016 نسل “dozens” کروم‌بوک‌ها را عرضه کنند.

به گفته وال‌استریت ژورنال هرچند تا سال 2017 شاهد عرضه نسخه یکپارچه از پلتفرم ادغام شده اندروید و کروم نخواهیم بود، با این حال روند این هدف گوگل از سال آینده اجرایی شده و ممکن است در همان زمان نیز شاهد رونمایی از نسخه مفهومی آن باشیم.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.