جیمز باند گوشی‌های سونی و سامسونگ را به اندازه‌ای خوب نمی‌داند که آنها را در دست بگیرد

هرچند سونی طی سالیان متمادی یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان مالی سری جیمز باند در عوض استفاده از گوشی‌های هوشمند این شرکت در فیلم بوده است، با این حال به نظر می‌رسد اکسپریا زد 4 که مدت زمان طولانی‌ای از معرفی آن نمی‌گذرد در نظر کارگردان فیلم، یک گوشی باکیفیت لایق استفاده توسط باند تشخیص داده نشده است.

بر اساس ایمیل‌های به دست آماده از مدیران سونی پیکچرز در پی هک شدن سرورهای این شرکت در امتداد موضوع فیلم پرحاشیه مصاحبه، این شرکت ژاپنی همچون سال‌های گذشته به دنبال استفاده تبلیغاتی فیلم جیمز باند برای پرچم‌دار جدید خود بوده است به طوری که پیشنهادی 5 میلیون دلاری نیز به دنیل کریگ که نقش باند را بر عهده دارد ارائه کرده؛ اما کارگردان فیلم سم مندس ، معتقد است که هیچ یک از محصولات بازار از کیفیت لازم برای استفاده توسط جیمز باند برخوردار نیستد زیرا این شخص همیشه باکیفیت‌ترین‌ها را انتخاب می‌کند.

طبق اطلاعات قبلی مطلع هستیم که شرکت سونی علاوه پرداخت اختصاصی به کریگ، متقبل شده بود که هزینه 18 میلیون دلاری تبلیغات فیلم را هم پرداخت کند. البته این‌طور که پیداست سونی در این پیشنهاد تنها نبوده و سامسونگ هم یک پیشنهاد 5 میلیون دلاری را به همراه یک بودجه 50 میلیون دلاری برای تبلیغات این فیلم پیشنهاد داده که بازهم با جواب منفی کارگردان و نقش اصلی فیلم روبه‌رو شده است.

آن‌طور که پیداست در جیمز باند جدید که هفته آینده به صورت رسمی اکران خواهد بود از هیچ یک از محصولات سونی و سامسونگ به کار گرفته نشده زیرا هم دنیل کریگ و سم مندس با کیفت بودن آن‌ها را به گفته Andrew Gumpet تائید نمی‌کنند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.