بیلبوردهای تبلیغاتی DoubleClick گوگل تبلیغات اینترنتی را به خیابان‌عای لندن می‌آورد

گوگل به تازگی فناوری تبلیغات اینترنتی DoubleClick را با نصب بیلبوردهایی در لندن به دنیای واقعی آورده است.

0

شرکت گوگل در اقدامی قابل توجه به تازگی بیلبوردهای تبلیغاتی در لندن ایجاد کرده که بر پایه فناوری DoubleClick کار می‌کنند. تا پیش از این از فناوری مذکور صرفاً در تبلیغات اینترنتی استفاده می‌گردید به گونه‌ای به صورت خودکار آگهی‌های تبلیغاتی را در چندین میلیون وب‌سایت انتخاب کرده و نمایش داده می‌شد.

حال گوگل با بررسی شرایط واقعی مختلفی ازجمله اطلاعات آب‌وهوا، نوع مخاطبان، اطلاعات سفر، نتایج مسابقات ورزشی و رویدادهای محلی به بیلبوردهای تبلیغاتی DoubleClick فرمان می‌دهد که چه نوع آگهی‌هایی را نمایش دهند. بیلبوردهای تبلیغاتی DoubleClick گوگل از هفته آینده نمایش آگهی را در پرترددترین نقاط شهر لندن از جمله ایستگاه مترو Waterloo و Euston Road آغاز خواهند کرد.

هرچند مجری‌های تبلیغاتی دیگر نیز فناوری مشابه با DoubleClick را در محیط‌های خارج خانه استفاده می‌کنند، با این حال این طرح از آن جهت حائز اهمیت است که DoubleClick به خیلی عظیمی از صفحات وب دسترسی داشته است. به گفته Tim Coller، این تفکر بسیار غلط است که پیاده‌سازی تبلیغات اینترنتی در محیط‌های واقعی خارج از خانه کار آسانی است. این شرکت به منظور نمایش دادن پیچیدگی‌های ادغام این گونه تبلیغات به کمک گوگل دست به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با فناوری مذکور زده است.

البته این شرکت از فرصت به دست آمده همچنین برای ارزیابی میزان اثرگذاری رویدادهایی همچون رقابت‌های ورزشی بر آگهی‌های تبلیغاتی استفاده کرده است. در هر حال بیلبوردهای تبلیغاتی DoubleClick می‌تواند نوید بخش آینده‌ای باشد که در آن تبلیغات واقعی مشابه با نمونه نمایش داده شده در مرورگر در فضای مجازی بر اساس سلایق شما آگهی‌هایی نمایش دهند.

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.