OPPO از رابط کاربری ColorOS 2.1.5i برای گوشی هوشمند Find 7 رونمایی کرد

شرکت چینی OPPO پس از کش‌وقوس‌های فراوان و تعلل در انجام به‌روزرسانی‌ها محصولات خود، ساعاتی پیش سرانجام از رابط کاربری جدید خود تحت عنوان ColorOS 2.1.5i برای گوشی هوشمند Find 7 رونمایی کرد.

0

ColorOS 2.1.5i نسخه نهایی بوده که توسط تیم توسعه‌دهنده OPPO  منتشر شده به طوری که اکنون دیگر برای دریافت آن الزاماً نباید جزو دولوپرها باشید؛ گفته می‌شود که این بسته آخرین آپدیتی خواهد بود که توسط شرکت سازنده برای گوشی هوشمند Find 7 عرضه گردیده و OPPO زین پس تمام تمرکز خود را بر گسترش رام سفارشی AOSP معطوف خواهند کرد.

این شرکت در حین توسعه رام اختصاصی AOSP، مشغول توسعه رابط کاربری ColorOS نیز هست و این بدان معناست که در آینده می‌توانیم منتظر نسخه بیشتری از این رابط برای محصولات OPPO باشیم. این همان استراتژی‌ای است که شرکت‌های همچون سیانوژن و وان پلاس برای محصولات خود در پیش گرفته‌اند.

در حال حاضر نسخه 1.1 بتای رام AOSP برای گوشی هوشمند Find 7 بر پایه اندروید آب‌نبات‌چوبی آماده دریافت می‌باشد، این در حالی است که گمان می‌رود نسخه 2 آن نیز که طبق اندروید 6 توسعه یافته توسط حلقه داخلی شرکت در حال تست باشد به طوری که عرضه آن تا پایان سال جاری دور از انتظار نخواهد بود.

بر این اساس رابط کاربری ColorOS 2.1.5i که بر پایه اندروید 5 ساخته شده صرفاً جهت رفع مشکلات قبلی عرضه گردیده با این حال از چند قابلیت جدید همچون قفل صفحه هوشمند، امکان غیرفعال کردن اپلیکیشن‌های سیستمی گوگل، امکان تصحیح رنگ در عکس‌های RAW و نمایش اعلانیه های واتس‌اپ در هنگام کار اپلیکیشن در پس‌زمینه برخوردار است. دارندگان گوشی‌های Find 7 از فردا قادر خواهند بود نسخه جدید ColorOS را در قالب آپدیت OTA دریافت نمایند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.