آستون مارتین یک خودرو DB10 جیمز باند برای یک مشتری ساخته است!

مطمئنا شما هم خودروی اسپورت استون مارتین DB10 را در مجموعه جدید جیمز باند دیده‌اید. خودرویی که به‌نظر می‌رسید به طور انحصاری برای این فیلم ساخته شده است و هیچ‌گاه در معرض فروش قرارنخواهد گرفت.

0

با این اوصاف خبرهای جدید حکایت از آن دارند که حداقل یک نمونه از این خودرو برای خرید عموم عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا خودروی یادشده همان نمونه مورد استفاده در این فیلم است و یا نمونه دیگری به‌طور مستقل تولید شده است اما آنچه مشخص است این خودرو از طریق یک حراجی بزرگ و جنجالی به فروش خواهد رسید.

نکته جالب اینکه مالک این DB10 ویژه نمی‌تواند از خودروی گران‌قیمت خود در خیابان استفاده کند. در واقع این خودرو با توجه به عدم احراز گواهی‌ها و شرایط لازم آزمایشات رانندگی و مشخص نبودن آنچه ممکن است در اثر حوادث و تصادفات رانندگی بر سر راننده آن بیاید تنها در پیست مسابقات قابل استفاده خواهد بود.

این در حالی است که براساس گزارش CNN، هر دو خودروی استفاده شده در فیلم جیمزباند، به طور انحصاری برای استفاده در این فیلم، تهیه و تولید شده‌اند. لازم به ذکر است که خودروی افراد شرور در این فیلم، جگوار مدل C-X75 است که هفت عدد از آن‌ها برای این فیلم تولید شده‌اند.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.