دانلود کنید/ تمام والپیپرهای رسمی گوشی هوشمند V10 ال‌جی

یکی از نکات مورد علاقه کاربران در هنگام مواجه شدن با یک گوشی هوشمند جدید مطمئنا تصاویر پس‌زمینه یا همان والپیپرهای گوشی است که جلب توجه می‌کند. در این مطلب قصد داریم والپیپرهای گوشی هوشمند LG V10 را برای شما عرضه کنیم.

0

ا‌ل‌جی تنها زمان کمی پس از رونمایی از جی 4 ال‌جی از رونمایی از یک گوشی هوشمند حرفه‌ای خبر داد و این ادعا را با رونمایی از گوشی هوشمند LG V10‌ به اثبات رساند.

این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش ثانویه و البته ترکیب دوربین جلویی دوتایی بهره‌مند شده که با وجود طرح‌های زیبا در قسمت پشتی، گوشی منحصر به فردی را پیش روی کاربران قرار داده است.

LG-V10-2

با این وجود ال‌جی در این گوشی هوشمند تنوعی گسترده از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف را برای کاربران به ارمغان آورده است. LG V10 از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD از نوع IPS LCD بهره‌مند شده که در کنار صفحه‌نمایش 2.1 اینچی ثانویه از نوع IPS با رزولوشن 160 در 1040 پیکسل در قسمت بالایی آن قرارگرفته است.

بهره‌مندی از پردازنده اسنپ‌دراگون 808 شرکت کوالکام، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با امکان افزایش از طریق بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.0 با لرزش‌گیر مکانیکی، دوربین دوتایی 5 مگاپیکسلی در جلو، باتری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت LTE Cat.6، وای‌فای و نهایتا سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 از ویژگی‌های این دستگاه هوشمند هستند. در واقع این دستگاه هوشمند به‌نوعی یک جی 4 جدید با صفحه‌نمایش ثانویه و البته دوربین جلوی دوقلو است.

در ادامه و در لینک پائین می توانید تمام تصاویر پس‌زمینه این گوشی هوشمند را به صورت یک جا دانلود کنید و یا آنهایی که مورد پسند شما واقع شده‌اند را به تنهایی از گالری بالا ذخیره کنید.

دانلود کنید

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.