گزارش فارنت از مراسم معرفی محصولات جدید صوتی و تصویری ال‌جی در ایران

بعدازظهر چهارشنبه هتل اسپیناس تهران شاهد برگزاری مراسمی برای معرفی محصولات جدید صوتی و تصویری ال‌جی در ایران با حضور اصحاب رسانه، مدیران ارشد دو شرکت ال‌جی و گلدیران بود.

1

در ابتدای این مراسم حسین تنهایی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت گلدیران ضمن خوشامدگویی به حاضرین اعلام کرد که ما در شرکت گلدیران بنا را بر معرفی و عرضه بهترین و جدیدترین محصولات به بازار گذاشته‌ایم و محصولاتی که امروز به شما معرفی می‌کنیم از دسته همین محصولات هستند.

وی افزود: ما در شرکت گلدیران همواره سعی داشته‌ایم که محصولات جدید عرضه شده را همزمان با بازارهای جهانی مانند اروپا عرضه کنیم و تاکنون در این امر موفق بوده‌ایم و این محصولات حتی زودتر از بازارهای منطقه در ایران عرضه شده‌اند.

Lg-2015-HE-Products-in-Iran-01

وی در ادامه تاکید کرد که ما در شرکت گلدیران با ایجاد اشتغال مستقیم برای 4500 نفر و ایجاد اشتغال غیر مستقیم برای 17 هزار نفر گام مهمی در اشتغال‌زایی در میهن عزیزمان برداشتیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین محصولات و بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنیم.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت گلدیران خاطرنشان کرد که شرکت گلدیران بیش از ده سال است که به تولید محصولات صوتی و تصویری مانند تلویزیون در ایران زیر نظر کارشناسان و متخصصان شرکت ال‌جی مشغول است و کیفیت تلویزیون‌های تولیدی در کشور از میانگین جهانی پائین‌تر بوده و سه دهم درصد است.

قاچاق این بار بلای بازار صوتی و تصویری!

حسین تنهایی در ادامه تاکید کرد که متاسفانه امر قاچاق موضوعیست که نیازمند توجه بیشتر و جدیتر دولت به آن است تا با این کار حمایت بیشتری از تولیدکنندگان و واردکنندگان این بخش صورت پذیرد.

Lg-2015-HE-Products-in-Iran-04

وی اهمیت بالای تولید و اشتغال در کشور را خاطرنشان ساخت و تاکید کرد که ما در این راه از شرکت ال‌جی نیز خواستار کمک‌های بیشتری شده‌ایم که برخی اقدامات از سوی آنها انجام شده و به نظر اقدامات بیشتر نظارتی دولت در این خصوص می‌تواند حمایت بیشتری را از تولید داخل محصولات موجب شود.

وی همچنین در خصوص قیمت‌گذاری محصولات در بازار نیز خاطرنشان کرد که دولت باید بخش خصوصی را در خصوص قیمت‌گذاری و عرضه محصولات بیشتر آزاد بگذارد چون معنای بخص خصوص در فعالیت آزاد و ایجاد بازار رقابتی است چون اگر در غیر این صورت باشد دیگر معنی بخش خصوصی از بین می‌رود.

Lg-2015-HE-Products-in-Iran-07

معرفی محصولات جدید صوتی و تصویری ال‌جی در ایران

در ادامه این مراسم محمد همتی مدیر بازاریابی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی در ایران به معرفی محصولات جدید ال‌جی در بازار پرداخت. وی اعلام کرد: ما تابحال مدل‌های مختلفی را وارد بازار ایران کرده‌ایم اما امسال می‌توانم بگویم ما بهترین محصولات بازار را عرضه کرده‌ایم.

محمد همتی در ادامه به بیان ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون‌های جدید ال‌جی پرداخت و خاطرنشان ساخت: رنگ مشکی مطلق، کیفیوت تصویر 4K و طراحی بدنه این تلویزیون‌ها از جمله نقاط قوت و برتری آنها نسبت به نسل قبلی این محصولات و سایر محصولات بازار است.

Lg-2015-HE-Products-in-Iran-05

وی در ادامه با اعلام اینکه تلویزیون‌های OLED‌ال‌جی منحصر به یک مدل نخواهد بود تاکید کرد: طراحی خیره‌کننده، رنگ تمام عیار با قابلیت چهار رنگ و مشکی مطلق، سیستم عامل Web OS 2.0 و صدای درجه یک Harman kardon از جمله برتری‌های محصولات جدید ال‌جی است.

محمد همتی افزود: Web OS 2.0 باعث می‌شود مانند یک تلفن همراه از تلویزیون خود لذت ببرید. ما سرعت این سیستم عامل را افزایش داده‌ایم و حتی برخی موارد مربوط به بازار ایران را به آن افزوده‌ایم.

Lg-2015-HE-Products-in-Iran-06

وی همچنین راه‌اندازی آسان و استفاده از سیستم هوشمند در حین تماشای تلویزیون را از دیگر قابلیت‌های این محصولات دانست و تاکید کرد که رقبای ما با وجود عرضه محصولات در سایر دسته‌ها همچنان نتوانسته‌اند محصولی در دسته OLED‌ برای رقابت با تلویزیون‌های OLED ما تولید کنند.

Lg-2015-HE-Products-in-Iran-09

وی قابلیت 4K Upscaler‌ را برای لذت بردن از تصاویر 4K در حین تماشای تصاویر باکیفیت پائین‌تر در تلویزیون‌های ال‌جی دانست و از فناوری کالرپرایم ال‌جی به عنوان فناوری انحصای این شرکت برای نمایش دامنه وسیعی از رنگ‌ها در تلویزیون‌ها نام برد.

Lg-2015-HE-Products-in-Iran-08

در ادامه این مراسم تنهایی به معرفی ساندتاورهای ال‌جی پرداخت که به تازگی به بازار ایران عرضه شده‌اند و در واقع قرار است جایگزین سیستم‌های سینمای خانگی با چندین بلندگو شوند. وی شعار این شرکت باری این محصولات را ساده، پرقدرت و فراگیر دانست و تاکید کرد که با این محصولات مشکلات زیادی از جمله اشغال جا، دردسر نصب و .. رفع می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. erfan izadi می‌گوید

    قیمت؟