وان پلاس ایکس با بدنه عقیق و سخت‌افزاری قدرتمند رسما معرفی شد

شرکت وان پلاس که اغلب با گوشی‌های بالا رده و مقرون‌به‌صرفه‌اش شناخته می‌شود، سرانجام ساعاتی پیش از پرچم‌دار جدید خود با نام  وان پلاس ایکس رونمایی کرد.

0

گوشی‌های وان پلاس لقب قاتل پرچم‌دار را یدک می‌کشند، با این حال برخلاف سال گذشته، امسال شاهد معرفی دو محصول با نام‌های وان پلاس 2 و وان پلاس ایکس از سوی این شرکت هستیم.

در نگاه اول به وان پلاس ایکس بدون شک به یاد سری زد سونی خواهید افتاد، با این حال این گوشی از مشخصات شبیه به پرچم‌دار 2015 شرکت OPO بهره می‌برد که قیمت مقرون به صرفه را از نسل‌های پیشین خود به ارث برده است. این محصول از بدنه‌ای با گوشه‌های گرد از جنس سرامیک با سختی موس 8.5، ابعاد 140 در 69 در 6.9 میلی‌متر بهره برده و دارای وزنی معادل 160 گرم می‌باشد.

بر این اساس پرچم‌دار جدید وان پلاس از صفحه‌نمایشی 5 اینچی OLED با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و چگالی تصویر 441 PPi بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس 3 محافظت گردیده است. قلب این محصول را قرار است تراشه اسنپ‌دراگون 801 به کلاک فرکانس 2.3 گیگاهرتز در کنار واحد پردازش گرافیکی آدرنو 330 و 3 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

It-sports-last-years-top-chip-the-Qualcomm-Snapdragon-801

وان پلاس ایکس دارای حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی بوده، با این حال امکان افزایش فضای قابل‌دسترس با استفاده از کارت حافظه جانبی امکان‌پذیر است. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شرکت وان پلاس می‌توان به دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی مجهز به لنز  CMOS و گشادگی دیافراگم f/2.2، دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم زمان، باتری 2,525 میلی‌آمپر ساعتی و استفاده پیش‌فرض از کاستوم رام Oxygen اشاره کرد.

Prices-affordable

به گفته شرکت سازنده، وان پلاس ایکس قرار است در نسخه پیش‌فرض از هفته آینده در ایالات‌متحده و اروپا با قیمت 249 دلار عرضه شود. البته نسخه سرامیکی آن که هم‌اکنون تنها در 10000 نسخه تولید گردیده نیز از اواخر ماه آینده با قیمت 369 یورو صرفاً در بازار کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.