تبلت 18.4 اینچی Galaxy View سامسونگ با تکیه بر قابلیت‌های چند رسانه‌ای رسما رونمایی شد

شرکت سامسونگ در روز جاری به‌طور رسمی از تبلت 18.4 اینچی خود با نام Galaxy View رونمایی کرد. این در حالی است که چیزی در حدود یک هفته از انتشار عکس‌های این تبلت غول‌‌پیکر در فضای وب می‌گذرد.

0

سامسونگ مدعی است گلکسی ویوو بزرگ‌ترین دستگاه مجهز به اندروید حال حاضر بازار است، این در حالی است که دستگاه‌های بزرگ‌تری نیز توسط شرکت‌های مختلف به اندرود تجهیز شده‌اند.

در قسمت مشخصات، Galaxy View از صفحه‌نمایش 18.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 یا همان فول‌ اچ‌دی بهره می‌برد و تراشه سامسونگ مدل Exynos 7580 وظیفه انجام پردازش‌های لازم را از طریق پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز برعهده داد. دو گیگابایت رم در کنار فضای ذخیره‌سازی 16 یا 32 گیگابایت با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند است.GALAXY view

در قسمت جلویی شاهد بهره‌گیری از دوربین 2.1 مگاپیکسلی در این دستگاه هوشمند هستیم. باتری 5700 میلی‌آمپر ساعتی نیز امکان تامین توان مورد نیاز دستگاه برای پخش 8 ساعته ویدئویی را فراهم می‌کند. پشتیبانی از قابلیت 4G LTE، وای‌فای و بلوتوث 4.1 از دیگر قابلیت‌های این دستگاه هوشمند با ضخامت 11.9 میلی‌متر است. بهره‌مندی از اسپیکرهای استریو در کنار صفحه‌نمایش بزرگ، این دستگاه را مطابق با سلیقه دوستداران مشاهده محتویات چندرسانه‌ای روانه بازار خواهد کرد. سامسونگ در این خصوص می‌گوید:

در شرکت سامسونگ ما مفتخریم که احتمالات جدیدی را برای بهترین تجربه ممکن در اختیار کاربرانمان قرارداده‌ایم. ما با معرفی گلکسی ویوو در واقع راهکاری جدیدی در زمینه تعامل با محتویات تصویری پیش روی کاربران قرار داده‌ایم.

شرکت سامسونگ هنوز اخباری در خصوص زمان عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه هوشمند منتشر نکرده است. این در حالی است که وب‌سایت‌های آنلاین خرده فروش، این دستگاه را با قیمت 599 دلار برای نسخه وای‌فای 32 گیگابایتی در معرض پیش‌فروش قرارداده‌اند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.