گوگل از روتر بی‌سیم onhub جدید خود رونمایی کرد؛ این بار ساخت ایسوس

گاهی اوقات شاهد کارهای غیر متعارفی از جانب گوگل هستیم، یکی از این موارد روتر OnHub وایرلس بسیار با کیفیتی بود که از جانب این غول اینترنتی اوایل امسال روانه بازار شده بود، از قرار معلوم‌ این روتر با اقبال خوبی روبرو شده و این بار گوگل با کمک ایسوس روتر جدیدی از سری OnHub را معرفی کرد.

0

روتر بی‌سیم قبلی گوگل در گوگل استور با قیمت گزاف ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسید، لازم به ذکر است که در ساخت آن شرکت معتبر تی‌پی‌لینک با گوگل همکاری کرده بود و باید گفت که انصافاً‌ محصول بسیار با کیفیتی روانه بازار شد.

گوگل درآمد خود را مدیون حضور اینترنت است و هرجا که اتصال دائم و پایدار اینترنتی وجود داشته باشد به نوعی این غول اینترنتی از این اتصال سود می‌برد، به همین منظور عرضه روتر بی‌سیم با کیفیتی که کاربر بتواند به سادگی در منزل با آن تعامل برقرار کند کاملاً معقول به نظر می‌رسد، این‌بار نیز ایسوس به کمک گوگل موفق شده تا روتری عرضه بازار کند که از همه لحاظ ایده آل به نظر می‌رسد، این روتر جدید از قابلیت شناسایی حرکات دست و دریافت فرمان به این صورت پشتیبانی می‌کند. در کمال تعجب گوگل در روتر ساخت دست خود با ایسوس از لحاظ طراحی نسبت به محصولی که چندی پیش با تی‌پی‌لینک روانه بازار کرده بود زیاد وسواس به خرج نداده و در نگاه اول هر دو روتر شباهت‌های زیادی به هم دارند.

همان‌گونه که اشاره شد این روتر از قابلیت دریافت دستورات حرکتی بوسیله دست پشتیبانی می‌کند، با این حساب کاربر قادر است تا با حرکت دادن دست خود در بالای روتر، سرعت وای‌فای را برای دستگاه به خصوصی بیشتر کند. آنتن این روتر جدید نیز از الگوریتم هوشمندی پشتیبانی می‌کند، به این ترتیب روتر به صورت کاملاً هوشمندانه بهترین مسیر را برای اتصال مستقیم دستگاه‌های دیجیتال منزل از طریق وای‌فای شناسایی می‌کند. این ویژگی در روتر قبلی این شرکت که با کمک تی‌پی‌لینک ساخته شده بود نیز وجود داشت، فناوری آنتن هوشمند روتر OnHubs‌ گوگل باعث می‌شود اتصال بهتری میان اتاق‌های منزل برقرار شود.

روتر بی‌سیم ایسوس OnHub با امکاناتی که گفته شد از لحاظ قیمتی چندان ارزان هم نیست و قیمتی برابر با ۲۲۰ دلار در زمان عرضه خواهد داشت. گوگل در خصوص زمان عرضه این محصول جذاب خبری منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود تا زمستان امسال شاهد روتر ایسوس OnHub در بازار باشیم.

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.