تماشا کنید: آزمایش سقوط در آب تمام مدل‌های آیفون؛ وقتی آیفون 3G بیشتر دوام می‌آورد!

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی رده‌بالای بازار اقدام به عرضه محصولات خود با قابلیت مقاومت در برابر آب و گردوخاک کرده‌اند؛ به نظر می‌رسد اپل تمایلی به ارائه آیفون با گواهی مقاومت در برابر عناصر فوق‌ ندارد.

0

این در حالی است که کالبدشکافی‌ها و آزمایشات صورت گرفته روی آیفون‌های جدید اپل یعنی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس نشان می‌دهد که اپل در تولید این پرچم‌داران خود اقداماتی را در جهت مقاومت بیشتر آن‌ها در برابر آب انجام داده است؛ اما با این حال آزمایشات بسیاری در وب‌سایت یوتیوب موجود است که نشان می‌دهند، نسل جدید آیفون‌های اپل برای اینکه بخواهیم لفظ ضد آب را برایشان به‌کار ببریم، فاصله زیادی دارند.

اگر تاکنون برایتان سوال بوده است که کدام آیفون اپل بیشترین مقاومت را در برابر آب از خود نشان خواهد داد، احتمالا از شنیدن پاسخ این سوال بسیار شگفت‌زده خواهید شد. بر اساس آزمایشی که توسط وبلاگ‌نویس تکنولوژی، Zach Straley انجام و در یوتیوب منتشر شده است، مشخص گردیده که آیفون سالخورده 3G که در سال 2009 معرفی شده بود، در واقع مقاوم‌ترین آیفون اپل در برابر آب است.

در این آزمایش ابتدا تمامی آیفون‌های تولید شده اپل از ابتدا تاکنون روی یک تخته قرار داده شده و سپس Zach Straley همه آن‌ها را همزمان در آب غوطه‌ور کرده است. نکته جالب توجه در این آزمایش این‌جاست که آیفون 6 اس نتیجه بهتری را نسبت به سایر برادران خود نشان نداده است. برای مشاهده مراحل انجام این آزمایش، تماشای ویدئوی زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.