گوشی هوشمند DROID MAXX 2 موتورولا رسما رونمایی شد؛ ۴۸ ساعت عمر شارژ باتری!

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، موتورولا نیز از یک بالا رده جدید خود با نام  DROID MAXX 2 رونمایی کرد که به عنوان یک قابلیت منحصربه‌فرد به یک باتری غول‌آسا مجهز شده که می‌تواند انرژی دستگاه را برای 48 ساعت کار مداوم تأمین نماید.

2

بر این اساس گوشی هوشمند DROID MAXX 2 موتورولا از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده به همراه 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

mot-droid-maxx2-1x2-camera-dh57rye

این محصول در قاب پشتی میزبان دوربین 23 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم F2.0 به همراه فلاش دوگانه ال‌ای‌دی بوده این در حالیست که دوربین سلفی آن دارای لنزی 5 مگا پیکسلی است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری 3,630 میلی‌آمپر ساعتی که ادعا می‌شود توانایی سرپا نگاه‌داشتن دستگاه به مدت 48 ساعت کار مداوم را داراست و مجهز شدن به برخی نرم‌افزارهای اختصاصی از جمله دستیار صوتی Moto و ثبت تصاویر با ژست‌های حرکتی دست اشاره کرد.

گوشی هوشمند DROID MAXX 2 صرفاً تحت قرارداد اپراتور ورایزون با برچسب 384 دلاری راه بازار خواهد شد و خریداران آمریکایی، اروپایی، کانادایی و هندی از طریق فروشگاه مجازی  Moto X Play, امکان این را خواهند داشت تا گوشی خود را آن‌طور که دوست دارند طراحی کنند. البته امکان خرید اقساطی این محصول با ماهانه 16 دلار نیز امکان‌پذیر است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    بیارید خودم باتریشو 4 ساعته Drain میکنم

  2. محسن می‌گوید

    غول آسا