شبیه‌ساز بلک‌بری پرایو از قابلیت‌های ویژه لبه خمیده آن خبر دارد

بلک بری سرانجام هفته گذشته فروش اولین گوشی اندرویدی خود را با نام پرایو آغاز کرد که ادعا می شود تمهیدات قابل قبولی جهت افزایش امنیت حریم خصوصی افراد در آن صورت گرفته است.

0

بر این اساس بلک‌بری پرایو از صفحه‌نمایشی 5.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 2560 در 144 پیکسل بهره می‌برد که تا پیش از این شایعات زیادی مبینی همکاری سامسونگ با این شرکت کانادایی در جهت تأمین نمایشگر دو لبه خمیده این محصول همچون گلکسی اس 6 به گوش می‌رسید؛ در همین حال به تازگی  بلک‌بری هرچند به طور تصادفی شبیه‌سازی را در جهت آشنایی بیشتر کاربران با پرایو  منتشر کرده که در آن از صفحه‌نمایش دو لبه خمیده به عنوان یکی از قابلیت‌های اصلی این محصول ذکر شده است.

تا پیش از این تصور می‌شد که لبه خمیده این محصول صرفاً وظیفه نمایش میزان شارژ دستگاه در هنگام آماده به کار بودن آن را بر عهده دارد، با این حال دفترچه راهنما بیان می‌کند که گوشه‌های این پنل تعاملی‌تر عمل خواهند کرد به طوری که کاربران امکان تعبیه میانبر اپلیکیشن‌های پرکاربرد خود را در هر دو سمت خواهند داشت؛ این میان‌برها با یک سوایپ به داخل قابل دسترس می‌باشند.

علاوه بر موارد فوق، لبه خمیده سمت راست این پنل  محتوای در حال اجرای برخی برنامه‌ها را بدون باز کردن آن به شما نمایش خواهند داد و پس از پین کردن اپلیکیشن یادداشت‌برداری در لبه خمیده سمت چپ، با یک حرکت می‌توانید آن را آماده به کار گرفته و یا به راحتی هرچه تمام‌تر میان برنامه‌های در حال اجرا سوئیچ کنید.

لازم به یادآوری است که اولین گوشی اندروید بلک‌بری در سینه میزبان تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3410 میلی‌آمپر ساعتی بوده و دارای دوربین اصلی 18 مگا پیکسلی‌ است. این محصول از هفته گذشته با قیمت 699 دلار در کانادا، ایالات‌متحده  و بریتانیا برای پیش‌فروش قرار گرفته است.

slashgear

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.