درز مشخصات گوشی هوشمند vibe X3 Lite لنوو؛ صفحه نمایش 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی و 2 گیگابایت رم

به تازگی مشخصات فنی گوشی هوشمند vibe X3 Lite به بیرون درز کرده است که ظاهرا نسخه ارزان‌تر گوشی هوشمند vibe X3 به حساب می‌آید.

0

بنابر اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند که با نام Lemon X3 Lite نیز شناخته می‌شود از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده 8 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

lenovo-vibe-x3-lite

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی به همراه اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی و پشتیبانی از شبکه 4G از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند خواهد بود.

x3 lite

بنابر اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند که ضخامتی در حدود 8.7 میلیمتر خواهد داشت از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود و دقیقا زیر دوربین برخوردار خواهد بود و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی و طلایی و با قیمتی در حدود 141 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

البته هیچکدام از اینها هنوز از سوی لنوو تائید نشده و باید برای تائید این مشخصات، قیمت نهایی و زمان عرضه آن به بازار تا زمان رونمایی رسمی آن توسط لنوو منتظر بمانیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.