برخی گوشی‌های نکسوس 5X ممکن است از مشکل هاله زرد در صفحه نمایش رنج ببرند

فروش نکسوس 5X که به عنوان جدیدترین محصول مشترک ال‌جی و گوگل به تازگی در حالی آغاز شده که برخی خریداران آن از مشکل هاله زرد در صفحه‌نمایش خبر داده‌اند.

0

بر این اساس برخی خریداران نکسوس 5X ضمن اعلام خبر مشکل هاله زرد در صفحه‌نمایش این محصول، تصاویری را نیز از دستگاه‌های خود در شبکه Reddit به اشتراک گذاشته‌اند.

هرچند برخی از این افراد پس از تماس با بخش پشتیبانی گوگل توانسته‌اند گوشی جایگزین را به صورت رایگان دریافت کنند، با این حال کارشناسان گوگل معتقدند که هاله زرد یکی از قابلیت‌های پنل نمایشگر نکسوس 5X می‌باشد!

2w53pdz-790x720

تصاویر فوق نمایانگر کیفیت نمایشگر نکسوس 5X که از نمایشگر LCD بهره می‌برد در مقابل گوشی جدید اچ‌تی‌سی A9 است. در ادامه نیز برای شفاف‌سازی هرچه بیشتر موضوع می‌توانید نگاهی به مقایسه نمایشگر نکسوس 5X با هم نوع خود، آیفون 6 اس، هواوی پی 6 مکس و DROID Turbo موتورولا بیندازید.

موضوع جالب دیگری که بسیار مورد تعجب است، کیفیت نمایشگرهای به کار رفته در نسخه‌های مختلف این محصول است. البته این نکته را باید به یاد داشته باشید که در برخی از مواقع برچسب‌های محافظ نمایشگری که کاربران بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب می‌کنند نیز می‌تواند یکی از عوامل تأثیرگذار بر ‌وضوح و کیفیت نمایشگر باشد.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.