مایکروسافت بالاخره وجود تبلت سرفیس مینی را تایید کرد

چند ماهی است که شایعاتی در مورد عرضه یک تبلت کوچک‌تر سرفیس مایکروسافت با نام Surface Mini به گوش می‌رسد و حالا یکی از مدیران ارشد این شرکت در مصاحبه‌ای با Wired ضمن تائید این موضوع از بسته شدن پروژه تولید  سرفیس مینی سخن گفته است.

0

پس از اپل و گوگل، به نظر می‌رسد که مایکروسافت هم تصمیم داشته وارد عرصه رقابت در عرضه تبلت‌های 7 اینچی شود. به گفته این مدیر ارشد مایکروسافت، شرکت متبوعش در سال 2013 و از زمان عرضه نسخه اولیه سرفیس بر روی نسخه مینی این محصول کار می‌کرد، با این حال پس از بازخوردهای دریافتی تصمیم بر آن شد که سرفیس بوک به جای سرفیس مینی به تولید انبوه برسد.

البته منابع نزدیک به ردموندی ها گزارش داده‌اند که تبلت سرفیس مینی قرار بود با بهره‌مندی از یک صفحه‌نمایش 7.5 اینچی با نسبت ابعاد 4:3 و رزولوشن 1400 در 1050 عرضه شود. هرچند مایکروسافت هیچ‌گاه به صورت رسمی تولید محصولی با نام سرفیس مینی را تائید نکرد، با این حال شایعات حاکی از آن‌اند که ساتیا نادلا و استفان الوپ از جمله افرادی بودند که از معرفی آن در آخرین دقایق به همراه سرفیس 3 جلوگیری کردند.

جالب است که بدانید در آن زمان حتی مایکروسافت تصمیمات عرضه یک تبلت مخصوص بازی با برند شناخته شده ایکس‌باکس گرفته را اتخاذ کرده بود که کاربران  از طریق سنسور کینکت می‌توانستند با حرکات تعاملی آن را کنترل کنند. هرچند پیش از این نیز شایعاتی در مورد تغییر تصمیم مایکروسافت و لغو پروژه سرفیس مینی منتشر شده بود، با این حال سخنان مدیر ارشد این شرکت می‌تواند حسن الختابی باشد بر پایان پروژه تبلت سرفیس مینی.

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.