مجموعه والپیپرهای رسمی اچ‌تی‌سی وان A9 را از اینجا دانلود کنید

گوشی هوشمند وان A9، سوگلی جدید اچ‌تی‌سی به تازگی از جانب این شرکت تایوانی معرفی شده است، این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است؛ اما در کنار امکانات سخت‌افزاری، اچ‌تی‌سی والپیپرهای چشم نوازی نیز در این محصول تعبیه کرده که در اینجا آنها را برای دانلود قرار داده‌ایم.

4

اچ‌تی‌سی امسال محصولی چشمگیر روانه بازار کرده که از لحاظ طراحی ظاهری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، قاب فلزی صیقل داده شده وان A9 که در رنگ‌های خاکستری تیره، نقره‌ای یشمی، طلایی و یاقوتی روانه بازار می‌شود دست کاربران مشکل پسند را برای انتخاب رنگ گوشی باز گذاشته است.

تجهیز دوربین این گوشی به قابلیت ثبات نوری تصویر و اسکنر اثر انگشت نیز باعث شده است تا این گوشی که از لحاظ سخت‌افزاری می‌توان آنرا در گروه‌ محصولات میان‌رده بازار جای داد را به گزینه‌‌ای بسیار دلفریب برای عاشقان موبایل تبدیل کند.

جالب اینجاست که نسخه ۳۲ گیگابایتی وان A9 که صفحه نمایش فول‌اچ‌دی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد تنها ۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده است تا کاربران از لحاظ هزینه‌ نیز به راحتی بتوانند تصمیم بگیرند. در کنار تمامی این موارد،‌اچ‌تی‌سی سوگلی جدید خود را به والپیپرهای بسیار زیبایی مجهز کرده است. با این همه تعریف و تمجید حیف می‌شد اگر به والپیپرهای این گوشی اشاره نکنیم و آنها را برای دانلود قرار ندهیم.

به همین منظور در اینجا والپیپرهای اچ‌تی‌سی وان A9 را برای ملاحظه و دانلود قرار می‌دهیم، لازم به ذکر است که این والپیپرها برای گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی طراحی شده‌اند و از رزولوشنی برابر با ۲۱۶۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برخوردار هستند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ريحانه می‌گوید

    تا اونجا که من یادمه توی تیتر مطلب اصلا اسمی از آیفون برده نشده بود… خیلی گشتم توی سایت اما پیداش نکردم :(

  2. ريحانه می‌گوید

    سلام، ممکنه راهنمایی بفرمایید…؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      چنین مطلبی رو من هم بخاطر دارم اما متاسفانه موفق به پیدا کردنش نشدم :)

  3. ريحانه می‌گوید

    سلام. چند ماه پیش مطلبی در مورد تصویر والپیپر آیفون گذاشته بودید در مورد اینکه چندین بار از اون گل تصویر گرفته شده تا تصویر نهایی رو ایجاد کنن… من نتونستم با سرچ توی مطالب سایتتون پیداش کنم… اگه ممکنه لینک اون مطلب رو برام بزارید… لطف میکنید. سپاسگزارم.