عرضه مجدد نسخه پی‌سی بازی Batman: Arkham Knight تائید شد

بازی بتمن Arkham knight‌ پیش از این برای کامپیوترهای خانگی و کنسول‌های بازی نسل جدید منتشر شده بود اما اکنون خبرهایی از عرضه مجدد این عنوان پرطرفدار برای کامپیوترهای خانگی به گوشی می‌رسد.

0

در دنیای ابر قهرمان‌ها همیشه شخصیت بتمن طرفداران زیادی داشته و همین محبوبیت باعث شده تا فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری بسیار زیادی بر این اساس ساخته شود، پیچیدگی شخصیت‌های معرفی شده در عناوین بتمن باعث شده تا نسخه‌های سینمایی بسیار معتبری توسط کارگردان‌های نام آشنای هالیوود ساخته شود، در دنیای بازی‌های کامپیوتری نیز بتمن خوش درخشیده است.

استودیوی بازی‌سازی خوشنام و معتبر  راک‌اِستِدی توانست با عرضه چند عنوان جدید از این بازی نظر منتقدان را به خود جلب کند. امسال جدیدترین نسخه از بازی بتمن با نام Arkham knight برای کنسول‌های بازی نسل جدید و کامپیوترهای خانگی روانه بازار شد.

این بازی نیز مانند نسخه‌های قبلی خود ساختار بسیار قوی و محکمی داشت و توانست امتیازهای مثبتی را از آن خود کند، در این بین متاسفانه نسخه ویندوز این بازی از مشکلات بسیار زیادی رنج می‌بُرد. این مشکلات به اندازه‌ای بود که فروش این بازی برای کامپیوترها متوقف شد.

به همین منظور شرکت وارنِر بِرادِرز برای اینکه دل هواداران این عنوان محبوب را بدست آورد اعلام کرد نسخه کامپیوتر این بازی مجدد در ماه آینده از طریق شبکه بازی‌های کامپیوتری استیم عرضه می‌شود، این شرکت معتبر تاریخ دقیق پیش‌فروش بتمن شوالیه آرخام را ساعت یک بامداد چهارشنبه همین هفته‌ اعلام کرده است،‌علاقه‌مندان از این تاریخ به بعد قادر هستند برای پیش خرید نسخه بدون اشکال بتمن جدید به همراه تمام بسته‌های الحاقی آن اقدام کنند.

افرادی که از قبل نسخه بتمن شوالیه آرخام را خریداری کرده‌اند انتظار داشتند تا وارنر برادرز بسته‌های الحاقی جدید را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهد، اما تاکنون خبری در این زمینه تایید نشده است.

در این بین مشخص نشده که نسخه‌ای که مجدد عرضه می‌شود به طور کامل تمامی اشکالات قبلی در آن برطرف شده یا اینکه راک‌استدی در این بین دستی بر سر و روی این نسخه جدید کشیده و شاهد بهینه سازی‌هایی نیز هستیم.

به هر ترتیب باید گفت تا زمان انتشار نسخه بهینه سازی شده بتمن شوالیه آرخام یک ماه بیشتر باقی نمانده و بدون شک در این مدت زمان کوتاه اخبار دقیق‌تری منتشر خواهد شد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.