درز تصاویر بروشور مشخصات فنی DROID Turbo 2 و DROID MAXX 2 موتورولا

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع نزدیک به موتورولا، این شرکت در نظر دارد روز چهارشنبه از دو گوشی جدید بالا رده خود رونمایی کند. این در حالیست هرچه به موعد مشخص شده نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر و مشخصات بیشتری هم از این دستگاه‌ها به بیرون درز می‌کند.

0

اگر طی روزهای اخیر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند فارنت را دنبال کرده باشید، مطلع هستید که چندی پیش تصاویری رندر شده از دروید توربو 2 و دروید مکس 2 موتورولا توسط یک کاربر تویتری منتشر گردید و در ادامه همین افشاگری‌ها امروز نیز تصاویری از بروشور مشخصات فنی این دو محصول منتشر گردیده است.

Verizon-promotional-material-for-the-DROID-Turbo-2-and-DROID-MAXX-2-leaks (1)

بر این اساس به نظر می‌رسد گوشی هوشمند DROID Turbo 2 که صرفاً تحت قرارداد اپراتور ورایزون در ایالات‌متحده راهی بازار خواهد شد، از باتری 25 واتی که ظرف 15 دقیقه اتصال به شارژ می‌تواند 15 ساعت انرژی دستگاه را تأمین نماید بهره برده و کماکان خصلت مقرون به صرفه بدون را یدک می‌کشد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به صفحه‌نمایشی 5.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز، واحد پردازش گرافیکی آدرنو 430، سه گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دائمی و دوربین 21 مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس سریع و نداشتن تأخیر در سرعت شاتر اشاره کرد.

Verizon-promotional-material-for-the-DROID-Turbo-2-and-DROID-MAXX-2-leaks

لازم به ذکر است که کاربران نسخه 64 گیگابایتی DROID Turbo 2 را می‌توانند در فروشگاه مجازی  Moto Maker شخصی‌سازی کرده و ظاهر آن را آن‌طور که مدنظر دارند سفارش دهند.

در طرف دیگر DROID MAXX 2 موتورولا دارای نمایشگری 5.4 اینچی با رزولوشن فول است و قلب آن را قرار است پردازنده میان رده و هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 617 با کلاک فرکانس 1.8 گیگاهرتز به تپش درآورد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 21 و 5 مگا پیکسلی، حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره کرد.

هرچند اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و قیمت احتمالی DROID MAXX 2 در دست نیست، با این حال منابع نزدیک به موتورولا اعلام کرده‌اند که شرکت تولیدکننده تا دو سال به صورت رایگان در صورت بروز حادثه صفحه‌نمایش این محصول را تعویض خواهد کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.