شگفت‌انگیز و پرفروش؛ با گوشی هوشمند A6000 لنوو بیشتر آشنا شوید!

لنوو که پس از ورود به دنیای تولید تلفن‌های همراه با استقبال چشمگیر مخاطبان رو‏به‏رو شد، در ابتدای زمستان سال گذشته از تلفن هوشمند A6000 خود رونمایی کرد. A6000 لنوو موفق به کسب رکورد شگفت‌انگیزی شد که شاید از یک شرکت نوپا در عرصه تلفن همراه بعید به نظر می‏رسید! تمام گوشی ها که تعداد آنها در حدود 100 هزار دستگاه بود تنها در ۱۵ دقیقه به فروش رسید!

1

Lenovo A6000 تلفن هوشمند میان رده‌ایست که از یک پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون 410 بهره می برد که شامل 4 هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 است و فرکانس کاری آن بر روی 2/1 گیگاهرتز تنظیم شده است.

حافظه رم این محصول یک گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن ۸ گیگابایت است که از طریق درگاه micro-SD تا سقف 32 گیگابایت قابل ارتقاء می‏باشد. صفحه نمایش این تلفن همراه 5 اینچ با کیفیت تصویر 1280 در 720 پیکسل است و از پنل IPS بهره می برد. پشتیبانی از شبکه 2G، 3G و شبکه پرسرعت 4G-LTE به کاربر این امکان را می‏د‏هد که از بازی‏ها، ویدیوها و موسیقی آنلاین لذت ببرد.

A6000 lenovo

صدای استثنایی این محصول از طریق بلندگوهای دو قلو و تکنولوژی صدای دالبی دیجیتال فراهم شده که بدون شک برای دوستداران موسیقی، انتخاب مناسبی خواهد بود. سیستم عامل پیش‏فرض محصول، اندروید ۴.۴ کیت‌کت است که لنوو رابط کاربری انحصاری خود یعنی Vibe UI 2 را بر روی آن اعمال کرده است.

دوربین 2 مگاپیکسلی سلفی و 8 مگاپیکسلی پشت دستگاه به همراه فلش LED با قابلیت‏های تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک و ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، امکان عکسبرداری و تماس تصویری را به نحو احسن برای کاربر فراهم می‏‌کند.

قیمت این محصول برای دستگاهی که از LTE پشتیبانی می کند بسیار مقرون به صرفه ارزیابی می‏گردد و خریداران این دستگاه می‌توانند با صرف مبلغی مناسب از جدیدترین تکنولوژی های تلفن های هوشمند بهره ببرند. لنوو A6000 به تازگی با یک سال گارانتی سازگار وارد بازارهای کشور شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    رم کمتر از ۲ گیگ اصلا برای اندروید مناسب نیست و خاطره بدی از یک دستگاه اندرویدی رو براتون به جا میذاره
    حافظهٔ داخلی هم حداقل باید ۱۶رگیگ باشه که با احتساب حدود ۴ گیگ که سبستم عامل برمیداره حدود ۱۲ گیگ براتون باقی میمونه… اصلا طرف گوشیهای دارای حافظه داخلی ۸ گیگ نرید که از هفتهٔ دوم کاملا پشیمون میشید…