Coolant قبل از آنکه هر اپلیکیشنی مک شما را از گرما به کوهی از آتشفشان تبدیل کند به شما هشدار می‌دهد

مدیریت و نظارت بر میزان استفاده نرم‌افزارهای مختلف از منابع سخت‌افزاری یکی از نکاتی است که هر کاربر بایستی به آن توجه خاص داشته باشد تا از بروز هرگونه مشکلات حاد احتمالی بعدی جلوگیری به عمل آورد.

0

Coolant نام اپلیکیشنی مخصوص دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل مکینتاش است که در صورت مصرف غیرمنطقی منابع سخت‌افزاری به خصوص CPU توسط یک اپلیکیشن به شما هشدار می‌دهد. دارندگان مک بر این نکته آگاه هستند که اپلیکیشن‌های این سیستم‌عامل علاقه خاصی به مصرف CPU داشته که در درازمدت می‌تواند موجب افزایش گرمای تولیدی و در نهایت از کار افتادن آن شود.

Coolant هرگاه یک اپلیکیشن شروع به استفاده بیش از حد از CPU کند، پیامی به شما ارسال می‌کند با این حال امکان نظارت مستمر بر مصرف هر برنامه از منابع سخت‌افزاری نیز تعبیه شده است. این برنامه 9.99 دلاری که هفته اول نیز به صورت مجانی کار خواهد کرد، می‌تواند ضامن سلامتی دستگاه مک گران‌قیمت شما باشد.

lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.