درز تصاویر رندر شده کامل دروید توربو 2 و دروید مکس 2 موتورولا

هرچند اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بزرگ در جهان پرچم‌داران 2015 خود را معرفی کرده‌اند، با این حال دوست داران برند موتورولا کماکان منتظر رونمایی از دروید توربو 2 و دروید مکس 2 هستند؛ در همین رابطه امروز شاهد درز تصاویری منتسب به این گوشی‌های باکیفیت هستیم.

0

بر این اساس تصاویر رندر شده کامل دروید توربو 2 و دروید مکس 2 موتورولا در حالی توسط لودهنده معروف تویتری  @evleaks به بیرون درز کرده که انتظار می‌رود شرکت سازنده در چهارشنبه پیش رو از آن‌ها در مراسمی که ترتیب دیده رونمایی کند.

در صورت تائید صحت این تصاویر، مشاهده می‌شود هر دو دستگاه‌ها از بلندگوهایی در قاب جلویی بهره می‌برند و انتظار می‌رود دروید توربو 2 تنها تحت قرارداد اپراتور ورایزون راهی بازار شود، این در حالیست که نسل دوم دروید مکس با تنوع رنگ بیشتری نسبت به نسخه اولیه تولید گردیده است.

گزارش‌های دریافتی حاکی از آن‌اند که دروید توربو 2 اولین عضو خانواده دروید خواهد بود که کاربران می‌توانند آن را در فروشگاه مجازی Moto Maker شخصی‌سازی کرده و آن‌طور که مدنظرشان است طراحی کنند؛ بدین ترتیب احتمالاً این محصول در نسخه‌هایی با قابی چربی، پلاستیکی یا از جنس پلی کربنات تولید می‌شود البته از آنجا که  اپراتور ورایزون صرفاً در ایالات‌متحده گوشی‌های تحت قرارداد خود را عرضه می‌کند، انتظار می‌رود شاهد عرضه نسخه آنلاک دروید توربو 2 در دیگر بازارهای پرمخاطب جهان با نام دیگری نیز باشیم.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.