استیو بالمر: نجات دادن اپل در سال 1997 دیوانه‌وارترین کاری بود که مایکروسافت انجام داده است

شرکت مایکروسافت در سال 1997 و پس از آنکه با بازگشت استیو جابز، شرکت اپل در آستانه ورشکستگی قرارگرفته بود، 150 میلیون دلار برای نجات این دشمن بزرگ خود سرمایه گذاری کرده است.

1

اقدامی که از سوی استیو بالمر مدیرعامل پیشین مایکروسافت، اشتباه‌ترین و احمقانه‌ترین عکس‌العمل این شرکت در خصوص بحران مالی اپل عنوان شده است.

بالمر که در حال حاضر بیشتر اوقات خود را به فعالیت در حوزه ورزش بسکتبال اختصاص داده تا تکنولوژی، این موضوع را در مصاحبه خود با بلومبرگ عنوان کرده است. این در حالی است که موضوع بحث در خصوص نبرد مایکروسافت با آمازون بوده است. پس از رسیدن به این نتیجه که شرکت آمازون محیط مناسبی برای کارکردن نیست، مکالمه وی به سمت اپل جهت پیدا کرد و بالمر تایید کرد که عملکرد این شرکت فوق‌العاده بوده است.

شنیدن این سخن از فردی که روزی به آیفون اپل خندید و تصور می‌کرد Zune بازار را به تسخیر خود در خواهد آورد، جای شگفتی دارد.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. davod می‌گوید

    بتمن بدون وجود ژوکر بتمن نمیشد ?