پاسخ رسمی ایسوس به این سوال؛ چرا ما نسل سوم تبلت نکسوس 7 را تولید نکردیم؟

جانی شی (Jonney Shih) مدیر ارشد ایسوس، در خصوص عدم تولید نسل سوم تبلت نکسوس ۷ رسماً پاسخ داد.

0

بلاگ معتبر Trusted Reviews در مصاحبه‌ای مدیر ارشد ایسوس را به صحبت گرفت، اگر از طرفداران نکسوس باشید یا محصولات ایسوس را پیگیری کنید حتماً‌ به خاطر دارید که این شرکت با گوگل در ساخت تبلت نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۲ و مدل ۲۰۱۳ همکاری داشته است. این تبلت‌ها در زمان خودش مورد توجه بسیاری قرار گرفت و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را می‌توان از نقاط قوت آنها ذکر کرد. متاسفانه پارسال گوگل سری نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ خود را متوقف کرد و به عرضه تبلت نکسوس ۹ ساخت دست اچ‌تی‌سی بسنده کرد. خبرهایی هم که از برنامه‌های گوگل به گوش می‌خورد از عدم تصمیم این شرکت برای ساخت تبلت‌ کوچک شبیه به آنچه ایسوس تولید کرده بود حکایت دارد.

اما در این بین مدیر عامل ایسوس از برنامه‌های مشترک زیادی بین این شرکت و گوگل خبر داد. بنا به گفته وی گوگل و ایسوس همچنان با یکدیگر مشغول کار بر روی پروژه‌های مختلف هستند اما هیچ‌کدام از آنها تاکنون رسماً‌ تایید نشده است. آنچه از صحبت‌های این مدیر ایسوس به نظر می‌آید، این دو شرکت برنامه‌ای برای تولید نسل سوم نکسوس ۷ داشته‌اند اما از آنجایی که احتمال می‌دادند این کالا مانند نسخه‌های قبلی خود با اقبال عمومی روبرو نمی‌شود از تولید آن صرف نظر کرده‌اند. جانی شی در این صحبت‌ها تاکید کرد که نکسوس ۷ از هر لحاظ دستگاهی بی‌نقص بود و تبلت‌ بعدی از این سری نیز اگر تولید شود بدون شک محصولی درجه یک و با کیفیت خواهد بود.

نکسوس‌های ۷ قبلی به خودی خود مشکلی ندارند اما این روزها اقبال کاربران بیشتر با تبلت‌های بزرگ‌تر است. از طرف دیگر گوشی‌های هوشمند نیز بیشتر نیاز کاربران را برآورده می‌سازد و اگر کاری هم باشد که با گوشی نتوان آنرا انجام داد کاربر ترجیح می‌دهد از کامپیوتر برای برطرف کردن نیاز خود کمک بگیرد.

به این ترتیب باید گفت که این مشکل تنها به نکسوس ۷ مربوط نمی‌شود و اگر تغییر محسوسی در روند ساخت‌ تبلت‌های کوچک فعلی ایجاد نشود در آینده شاهد کاهش بازار این محصولات خواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.