سامسونگ بی‌سر و صدا از گوشی‌های هوشمند Galaxy On5 و Galaxy On7 رونمایی کرد

نمایندگی سامسونگ در چین ساعاتی پیش از دو گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید با نام‌های Galaxy On5  و Galaxy On7 رونمایی کرد.

0

این دو محصول که چند پیش نیز شاهد درز شایعاتی پیرامون آن‌ها توسط نمایندگی شرکت کره‌ای در هند بوده‌ایم، سرانجام ساعاتی پیش بدون هیچ مراسم خاصی و صرفاً توسط وب‌سایت سامسونگ در چین معرفی ‌شده‌اند؛ با این حال هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن‌ها قید نگردیده است.

بر این اساس گوشی هوشمند Galaxy On5 از صفحه‌نمایشی 5 اینچی را رزولوشن 720 پیکسل بهره می‌برد، این در حالیست که Galaxy On7 دارا نمایشگری 5.5 اینچی با همان وضوح تصویر می‌باشد. هر دو گوشی در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای Exynos 3475 با کلاک فرکانس 1.8 گیگاهرتز در کنار 1.5 گیگابایت حافظه رم  هستند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری یکسان این دو میان رده جدید سامسونگ می‌توان به 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی، بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 5.1 و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 اشاره کرد.Galaxy On7 در قاب پشتی میزبان دوربینی 13 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم 2.1 به همراه فلاش ال‌ای‌دی هست و انرژی کل قطعات آن را قرار است یک باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید.

در سوی دیگر Galaxy On5 از دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.1 به همراه فلاش ال‌ای‌دی و باتری 2,600 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. گوشی‌های هوشمند Galaxy On5 و Galaxy On7 به ترتیب قرار است با برچسب 150 و 200 دلاری صرفاً راهی بازار چین شوند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.