تصاویر درز کرده از TENAA خبر از دو گوشی جدید OPPO R7 Plus و OPPO A33m دارند

اگرچه مدت زمان زیادی از رونمایی رسمی R7s گوشی هوشمند جدید Oppo نمی‌گذرد اما خبرهای جدید از تایید مشخصات فبلت این شرکت توسط TENAA در چین خبر دارند.

0

این دستگاه هوشمند که Oppo R7s Plus نام دارد از صفحه‌نمایش 6 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره‌مند شده است. بهره‌گیری از پردازنده هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و باتری 3070 میلی‌آمپری و نهایتا اندروید 5.1.1 از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند است. با این اوصاف این احتمال وجود دارد که در همان بدو عرضه این دستگاه هوشمند شاهد تجهیز آن به اندروید 6.0 مارشملو باشیم.Oppo-A33m

R7s Plus آن‌طور که عنوان شده 7.75 میلی‌متر ضخامت و 200 گرم وزن دارد. کاربران می‌توانند این دستگاه هوشمند را در قالب رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای خریداری کنند. این در حالی است که قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است. Oppo R7s Plus از قابلیت ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند و احتمال می‌رود از یک اسکنر تشخیص اثرانگشت در پشت گوشی استفاده شود.

این در حالی است که Oppo A33m از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل یعنی QHD بهره‌مند شده است. بهره‌گیری از پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و یک گیگابایت رم از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند است. 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای این محصول در نظر گرفته شده که البته با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی می‌توان مقدار حافظه ذخیره‌سازی را به 128 گیگابایت رساند. دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو در کنار اندروید 5.1.1 از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند است. این دستگاه هوشمند در رنگ طلایی به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.