اینستاگرام اپلیکیشن بومرنگ را برای ساخت ویدئوهای کوتاه از تصاویر متوالی معرفی کرد

تصاویر GIF قابلیت‌‌های جدیدی نیستند اما امروزه در هر جایی می‌توان نمونه‌های تصاویر متحرک از این دست را مشاهده کرد. شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی نیز از روش‌های خاص خود برای متحرک‌سازی عکس‌ها بهره گرفته‌اند تا این تصاویر، بیش از نسخه‌های ثابت آن‌ها برای کاربران جذاب باشند.

0

به عنوان مثال، شرکت گوگل از کنارهم قراردادن چندین تصویر مشابه، امکان رسیدن به خروجی GIF را فراهم می‌کند. این در حالی است که اپل از عنوان Live Photos برای توصیف بهتر این قابلیت استفاده کرده است و حالا اینستاگرام نیز Boomerangs را به عنوان واژه‌ای در این حوزه مورد استفاده قرارداده تا امکان ایجاد تصاویر متحرک با استفاده از برنامه‌ای به نام Boomerang را در اختیار کاربران قرار  ‌دهد.

Boomerang حالا پس از گذشت حدود شش ماه از عرضه Layout معرفی شده تا امکان گرفتن 10 عکس متوالی با یک بار فشردن دکمه را به کاربر بدهد. این ده عکس نهایتا تبدیل به یک ویدئوی کوتاه می‌شوند که می‌توانید مستقیما با استفاده از حساب کاربری فیس‌بوک یا اینستاگرام خود آن‌ها را منتشر کنید. با استفاده از گزینه به اشتراک‌گذاری نیز می‌توانید این ویدئو را در قالب MP4 به دیگر دستگاه‌های موجود ارسال کنید.

با این اوصاف، پیش از گرفتن عکس از خودی بعدی، می‌توانید به فکر ایجاد یک ویدئوی سلفی باشید. از آنجایی که بومرنگ صدایی ضبط نمی‌کند نگرانی از بابت صدای محیط اطراف نیز وجود نخواهد داشت. با دانلود این برنامه از لینک زیر شما نیز می‌توانید تجربه‌ای از ساخت این کلیپ‌های یک ثانیه‌ای داشته باشید.

دانلود بومرنگ

androidpolice

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.