اچ‌تی‌سی: این اپل است که از ما کپی کرده است!

پس از رونمایی اچ‌تی‌سی از One A9 گوشی هوشمند جدید خود، حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص شباهت بی‌حد و حصر این گوشی هوشمند به نسل جدید آیفون‌های اپل منتشر شد.

4

این در حالی است که به‌نظر می‌رسد با توجه به نفوذ زیاد اپل در میان کاربران و البته مطرح‌تر بودن این برند، خبرهای مربوط به این شرکت بیش از شرکت‌های دیگر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و البته به نوعی در ذهن و حافظه آن‌ها ثبت شده و جایگزین خبرهای قبلی می‌شود. به زبان ساده‌تر باید گفت اچ‌تی‌سی که در واقع یکی از اولین شرکت‌های بهره‌گیرنده از طراحی یکپارچه در پرچمدار معرفی شده خود در سال 2013 است به فراموشی سپرده شده و حالا، همه از شباهت بی حد و حصر محصول جدید این شرکت (برپایه همان طراحی قبلی) به آیفون 6s می‌گویند.

Jack Tong، مسئول منطقه آسیای شمالی اچ‌تی‌سی در رویدادی که در روز جاری به‌منظور عرضه این گوشی هوشمند برگزار شده بود در این خصوص می‌گوید:

ما هیچ کپی‌برداری انجام نداده‌ایم! اچ‌تی‌سی پیش از این و در سال 2013 نیز از گوشی هوشمندی با بدنه فلزی و طراحی یکپارچه رونمایی کرده بود و در واقع این شرکت اپل است که در گوشی جدید خود از مواردی مانند طراحی آنتن در پشت‌ گوشی‌های هوشمند ما کپی‌برداری کرده است.

لازم به ذکر است که گوشی مورد اشاره وی در این بحث، اچ‌تی‌سی وان ام 7 است که با رونمایی از آن، نگاه‌ها متوجه بهره‌گیری از بدنه فلزی یکپارچه در این گوشی هوشمند شد. لازم به ذکر است که رونمایی یادشده در زمانی به وقوع پیوست که شرکت‌های دیگر اکثرا بر تولید گوشی‌هایی با بدنه پلاستیکی و یا نهایتا با رویه شیشه‌ای اصرار داشتند.ONE M7 AND iPhone 6s

آقای تانگ در ادامه می‌گوید:

A9 در مقایسه با گوشی‌های فلزی پیشین ما سبک‌تر و باریک‌تر شده و این تغییر، خود یک تحول است و صد البته نشان‌دهنده اینکه ما کپی‌برداری نمی‌کنیم.

 

androidauthority

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    جالب اینه ک اپل چرا تاحالا سکوت کرده و شکایت نکرده!ی کاسه ای زیر نیم کاسه هست!!

  2. استاد جعفر می‌گوید

    مرگ بر اپل
    زنده باد اندرویدی ها

    1. Amir می‌گوید

      اپل و اندروید اصلا چه ربطی به هم دارن
      بحث اچ تی سی و اپل هست
      نه ای او ای و اندروید
      الکی جوگیر میشی

    2. Se7en می‌گوید

      خدا شفات بده :|