گوشی هوشمند تاشو گلکسی گلدن 3 سامسونگ به چیپست Exynos 7420 مجهز خواهد بود

هرچند شرکت‌های مطرح گوشی سازی جهان اغلب بر روی محصولاتی فِلَت و باریک تمرکز کرده‌اند، با این حال بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های دو تیکه تاشو کماکان از محبوبیت بالایی در بین کاربران کلاسیک برخوردار هستند.

0

با وجود از مد افتادن گوشی‌های تاشو در میان مردم، اما هنوز کاربرانی در چین، ژاپن و یا دیگر کشورهای آسیایی یافت می‌شوند که به این نوع گوشی‌ها نوستالژی علاقه‌مند هستند؛ از این رو شرکت سامسونگ برای پاسخ به این قشر از کاربران تاکنون دو مدل گوشی هوشمند تاشو مبتنی بر اندروید را راهی بازار کرده و آن‌طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید مدل سومی نیز در راه است.

بر اساس بنچمارک های به ثبت رسیده در دیتابیس GFXBench، گلکسی گلدن 3 سامسونگ که هم‌اکنون با کد داخلی W2016 شناخته می‌شود برخلاف دو نسل قبلی خود به چیپست ساخت داخل Exynos 7420 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم تجهیز گردیده که می‌تواند مهری بر بالا رده بودن آن باشد زیرا اغلب گوشی‌های میان رده و کمتر شناخته شده این شرکت کره‌ای از تراشه‌های ساخت کوالکام استفاده می‌کنند.

Samsung-Galaxy-Golden-3-Flip-Phone (1)

گلکسی گلدن 3 همچون اغلب پرچم‌داران 2015 سامسونگ در قاب پشتی میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن به سنسوری 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری سومین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ می‌توان به دو صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 768 در 1280 پیکسل از نوع AMOLED و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دائمی اشاره کرد که شبهاتی در رابطه با ابعاد صفحه‌نمایش با توجه به نوع کاربرد دستگاه مطرح است.

هرچند اعضای قبلی خانواده گلکسی گلدن صرفاً در بازار چین عرضه گردید، با این حال پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند تاشو گلکسی گلدن 3 علاوه بر بازار همیشه مشتاق چین به دیگر کشورهای آسیایی همچون هند نیز وارد شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.