نکسوس 6P می‌تواند در نقش یک پاوربانک برای نکسوس 5X ظاهر شود

غول دنیای فناوری، گوگل، چندی پیش از دو نکسوس جدید خود، نکسوس 5X که ساخت آن را ال‌جی بر عهده داشته و نکسوس 6P که ساخته دستان شرکت هواوی است، رونمایی کرد که این دو دستگاه اولین گوشی‌هایی بودند که اندروید نسخه 6 مارشمالو را اجرا می‌کردند.

0

حالا فروش نکسوس 5X آغاز شده که در آمریکا قیمتی 379 دلاری دارد؛ این در حالی است که نکسوس 6P هنوز به بازار نیامده و در آینده نزدیک برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

هر دو نکسوس جدید از درگاه یواس‌بی Type-C برخوردار بوده و از طریق کابل مخصوص همین درگاه هم نیز شارژ می‌شوند. حال ظاهراً مشخص گردیده که اگر شما از طریق کابل یواس‌بی، نکسوس 6P را به نکسوس 5X متصل کنید، محصول ساخت ال‌جی شروع به شارژ شدن خواهد کرد. با این تفاسیر می‌توان گفت که نکسوس بزرگ 6P که دارای باتری غیرقابل تعویض 3450 میلی‌آمپری‌ساعتی است می‌تواند نقش یک پاور بانک را برای نکسوس 5X کوچک بازی کرده که از یک باتری غیرقابل تعویض 2700 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

Google-Nexus-6P-5X-charging-01

نتایج آزمایشات نشان می‌دهد که هردو نکسوس تازه‌نفس از میانگین عمر باتری یکسانی برخوردارند و با وجود باتری قوی‌تر در نکسوس 6P، باز هم این دستگاه از همزاد 5X خود عملکرد بهتری ندارد؛ این در حالی است که نکسوس 6P یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل داشته و نکسوس 5X تنها از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی بهره می‌برد.

phonearena

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.