تماشا کنید: مقایسه سرعت حسگر اثر انگشت نکسوس 5X و آیفون 6S

هرچند اندروید 6 ساز و کارهای مورد نیاز استفاده از سنسور اثرانگشت را در گوشی‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل را به طور پیش‌فرض ایجاد کرده، با این حال تولیدکنندگانی همچون اپل، سامسونگ، هواوی و … چند سالیست که این قابلیت در محصولات خود استفاده می‌کنند.

0

همان‌طور که پیش‌تر نیز با شما در میان گذاشتیم، فروش رسمی گوشی هوشمند نکسوس 5X از روز گذشته آغاز گردیده است و علاقه‌مندان به مباحث فناوری کم‌کم فرصت این را به دست خواهند آورد تا محصول مشترک تازه گوگل و ال‌جی را مورد ارزیابی قرار دهند.

از نقاط قوت نکسوس 5X  نسبت به نسل قبلی به کار گیری حسگر اثرانگشت می‌باشد که کارایی آن با استفاده از اندروید 6 بیشتر به چشم خواهد آمد؛ اما اگر برایتان مهم است که بدانید سرعت عملکرد سنسور اثرانگشت به کار رفته در نکسوس 5X نسبت به نمونه مشابه آیفون 6S چه وضعیتی دارد، حتماً کلیپ زیر را با دقت مشاهده کنید.

همان‌گونه که فیلم فوق به وضوح مشاهده گردید، حسگر اثرانگشت نکسوس 5X از سرعت به مراتب بیشتری نسبت به آی‌دی تاچ آیفون 6 اس برخوردار بوده و این ویژگی در زمان آماده به کار بودن دستگاه (فعال بودن لاک اسکرین) مشهودتر است.

هرچند هنوز مشخص نشده که هواوی نیز در نکسوس P6 از حسگر اثرانگشت مشابه با نمونه  نکسوس 5X استفاده کرده یا خیر؛ با این حال از آنجا که P6 از تراشه‌ای به مراتب قدرتمندتری بهره می‌برد انتظار می‌رود سرعت شناسایی اثرانگشت در این محصول بالاتر از 5X باشد.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.