رونمایی لنوو ار لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر 13.3 اینچی Yoga 900 مجهز به ویندوز ۱۰

لنوو از آن دسته از شرکت‌هایی است که فروش خود را در تنوع محصولات می‌داند و سری‌های مختلف لپ‌تاپ‌های این شرکت باعث افزایش قدرت انتخاب خریداران در حین خرید می‌شود، این‌بار نیز لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر جدیدی از جانب این غول چینی با ابعاد ۱۳.۳ اینچ معرفی شد، این محصول جدید را با مدل یوگا 900 خواهیم شناخت و ویندوز ۱۰ در آن خودنمایی می‌کند.

0

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر یوگا ۹۰۰ از صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل از نوع IPS برخوردار است و با لپ‌تاپی طرف هستیم که صفحه‌نمایشی لمسی دارد و میزان نور این صفحه‌نمایش ۳۰۰ نیت است.

ششمین نسل پردازنده‌های اینتل از نوع Core i7 در کنار ۱۶ گیگابایت رم DDR3L به همراه دوربین یک مگاپیکسلی با رزولوشن اچ‌دی از نوع CMOS به همراه حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD در کنار اسپیکرهای استریو JBL مشخصات اصلی این محصول را تشکیل می‌دهد.

Wi-Fi 802.11ac به همراه بلوتوث نسخه ۴.۰ و یو‌اس‌بی نوع A با پشتیبانی از USB 3 به همراه یک درگاه یو‌اس‌بی نوع C و خروجی ویدئو به همراه کارت‌خوان حافظه‌های موبایل و جک صدا سایر مشخصات اصلی این لپ‌تاپ تبدیل پذیر را شامل می‌شود.

yoga 900 tent

تمامی این موارد در قابی با بعاد ۳۲۴ در ۲۲۵ در ۱۴.۹ میلی‌متر جای داده شده‌اند که وزن آن تنها ۱.۲۹ کیلوگرم است. شارژ باتری تعبیه شده در این محصول نیز قادر است برای تماشای ۹ ساعت فیلم با روشنایی صفحه‌نمایش ۲۰۰ نیت دوام بیاورد، ۱۰ ساعت مدت گشت و گذار در اینترنت نیز برای عمر شارژ باتری این لپ‌تاپ تبدیل پذیر پیش‌بینی شده است.

همانطور که از نام یوگا این لپ‌تاپ جدید مشخص است این دستگاه در حالت‌های مختلفی قرار می‌گیرد و حس کارکردن بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. لنوو در خصوص این لپ‌تاپ تبدیل پذیر به خود می‌بالد چرا که گفته می‌شود این محصول باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل پذیر دنیاست که از پردازنده‌های سری Core i اینتل استفاده می‌کند.

از لحاظ رنگ‌بندی نیز لنوو برای این محصول خوش سلیقگی به خرج داده و یوگا ۹۰۰ را در رنگ‌های طلایی، نارنجی و نقره‌ای می‌توانید انتخاب کنید. این محصول خوش رنگ‌ و لعاب دارای مدل‌های مختلفی است که مشخصات ذکر شده سخت‌افزاری در بالا قویترین آن‌ها بود، قیمت مدل‌های این محصول از ۱۱۹۹ دلار شروع می‌شود و تاکنون صحبتی از زمان عرضه آنها به بازار به میان نیامده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.