ثبت پتنت صفحه‌نمایش حساس به فشار توسط سامسونگ از حضور فورس تاچ در گلکسی اس 7 خبر دارد

فناوری صفحه‌نمایش‌ حساس به فشار عمر زیادی ندارد و در حال حاضر تنها گوشی‌های هوشمند اپل و هواوی از آن بهره گرفته‌اند اما خبرها حکایت از عزم سامسونگ برای استفاده از صفحه‌نمایش‌ حساس به فشار در گلکسی اس ۷ دارد.

0

گوشی‌های هوشمند تراز اولی که هر ساله از جانب شرکت‌های خوشنام در عرصه تولید موبایل معرفی می‌شوند عموماً شاهد پیشرفت‌های سخت‌افزاری زیادی هستند، این گوشی‌ها هر ساله از لحاظ پردازنده قوی‌تر می‌شوند و رم و حافظه آنها بهبود می‌یابد، بهینه سازی دوربین هم که یک پای ثابت این پیشرفت است اما امسال اپل و هواوی گام را یک پله فراتر گذاشتند و گوشی‌های تراز اول خود را با صفحه‌نمایش‌های لمسی به بازار روانه کردند، موردی که تاکنون در گوشی‌های موبایل شاهد آن نبودیم و در نوع خود نوآوری جدیدی به حساب می‌آید.

سامسونگ نیز که در بین تولید‌ کننده‌های گوشی هوشمند همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد از قافله عقب نمانده و خبرهایی از پتنت جدید این شرکت برای صفحه‌نمایش حساس به فشار به گوش می‌رسد، با این حساب می‌توان انتظار داشت گل سرسبد بعدی سامسونگ از این فناوری استفاده کند.

galaxy-s7-force-touch

در پتنت جدید سامسونگ،‌صفحه‌نمایشی لحاظ شده که نسبت به فشارهای مختلف تعامل متفاوتی دارد و به این ترتیب قادر است فرمان‌های لمسی مختلفی را دریافت کند.

به این ترتیب باید انتظار داشت سوگلی بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۷، نیز از این فناوری بهره بگیرد،‌البته احتمال می‌رود که صفحه‌نمایش‌های لمسی بیشتر از این حرف‌ها جای خود را در گوشی‌های هوشمند باز کنند و در آینده شاهد این صفحه‌ها در سایر گوشی‌های همراه هوشمند نیز باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.