شیائومی از تلویزیون ۶۰ اینچی 4K خود با نام Mi TV 3 رونمایی کرد

هرچند شیائومی در بازار جهانی اغلب با گوشی‌های باکیفیت ارزان قیمتش شناخته می‌شود، با این حال این شرکت چینی در بازار کشور آسمانی دست به تولید اغلب محصولات الکترونیکی از پاور بانک تا فلش مموری زده و در همین رابطه نیز ساعاتی پیش از نسل جدید تلویزیون 60 اینچی خود با رزولوشن 4K با نام Mi TV 3 رونمایی کرد.

0

تلویزیون ۶۰ اینچی 4K جدید شیائومی برای به نمایش گذاشتن قابلیت ضخامت کم از دو بخش صفحه‌نمایش و جعبه بلندگو تشکیل شده که به طوری موازی با یکدیگر کار می‌کنند.

تلویزیون هوشمند فوق باریک جدید شیائومی از فریمی فلزی بهره می‌برد که ضخامت آن در کمترین نقطه به 11.6 میلی‌متر و در بیشترین نقطه به 36.7 میلی‌متر می‌رسد. همان‌طور که گفته شد در اکثر نمونه‌های مشابه رایج در بازار بلندگوها درون قاب اصلی تلویزیون نصب شده‌اند، با این حال 4 ساب ووفر 2.5 اینچی Mi TV 3 از طریق یک کابل انتقال صدا به دستگاه متصل شده است؛ البته لازم به ذکر است که کاربران امکان جایگزین کردن هر بلندگوی دیگری را خواهند داشت.

Xiaomi announces 60-inch 4K Mi TV 3 (2)

جعبه اسپیکر Mi TV 3 به درگاه‌های مختلفی از جمله HDMI، یواس‌بی 3، یواس‌بی 2، کابل انتقال تصویر VGA، Ethernet AV in و RF تجهیز گردیده و سیستم‌عامل کلی دستگاه اندروید 5.1 با رابط کاربری اختصاصی شیائومی می‌باشد. شرکت سازنده در ساخت این محصول از پنل 4K شرکت ال‌جی استفاده کرده که می‌تواند تصاویری با وضوح بالا را به ارمغان بیاورد. این نمایشگر از وسعت رنگ NTSC 85% و سیستم پیش‌بینی حرکتی و خنثی کردن رنگ MEMC برخوردار است.

Xiaomi announces 60-inch 4K Mi TV 3 (1)

به گفته شرکت سازنده، تلویزیون هوشمند Mi TV 3 قرار است از ماه آینده تنها در بازار چین با قیمت 786 دلار عرضه گردد. البته در صورت تمایل خریداران می‌توانند بلندگوهای پیشرفته‌تری هم در کنار ریموت کنترل صوتی را همراه با آن سفارش دهند که بالطبع هزینه بیشتری در پی خواهد داشت.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.