اپل‌استورهای مطرح به میزهای برخوردار از قابلیت فورس تاچ مجهز می‌شوند

با عرضه آیفون 6s و 6s plus، اپل قابلیتی به نام 3D Touch را معرفی کرده که طبق اخبار پخش‌شده، قرار است توسط تعدادی از OEM گوشی‌های تلفن همراه به سرعت شبیه‌سازی شود.

0

اگر با این تکنولوژی آشنایی ندارید، 3D Touch گونه‌ای از فورس‌تاچ است که در آن صفحه‌نمایش می‌تواند میزان فشاری که به صفحه وارد می‌کنید را برای انجام کارهای متفاوت تشخیص دهد.

در حقیقت اپل به این قابلیت بسیار اهمیت می‌دهد چراکه اپل‌استورهای مهم خود در نیویورک و سان‌فرانسیسکو را به میزهایی که از فورس‌تاچ یا 3D Touch بهره می‌برند، مجهز کرده است. آن‌ها میزهایی هستند که آیفون 6s و 6s Plus بر رویشان نمایش داده می‌شود.

هنگامی‌که صفحه‌نمایش گوشی لمس شود، میز زیر آن امواج آب را نشان می‌دهد تا تکنولوژی 3D Touch را به‌گونه‌ای نمایش داده باشد. حرکتی جالب‌توجه است و ازآنچه در ویدئو بالا نشان داده می‌شود، می‌توان گفت که به خوبی هم پاسخ می‌دهد. در حال حاضر این میزها تنها در دو محل قرار داده شده‌اند و ممکن است اپل در آینده در فروشگاه‌های بیشتری نیز از آن‌ها استفاده کند.

اگر مایل هستید که از قابلیت 3D Touch بدون خریدن گوشی جدید لذت ببرید، بهتر است از برنامه‌ای با عنوان Forcy برای آیفون جیل بریک شده و قدیمی خود استفاده کنید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.