این شش گوشی هوشمند و تبلت اکسپریا سونی از اندروید 5 مستقیما به اندروید 6 آپدیت خواهند شد

همان‌گونه که پیش‌تر با شما همراهان فارنت در میان گذاشتیم، ساکنین مانتین ویو از ماه گذشته به صورت رسمی نسخه مارشملو پلتفرم اندروید را منتشر کردند، از این رو انتظار می‌رود شرکت‌های سخت‌افزاری سازنده گوشی و تبلت‌های اندروید بر اساس یک زمان‌بندی مشخص دستگاه‌های بالا رده و حتی میان رده خود را به این نسخه ارتقا دهند.

3

در همین رابطه شرکت ژاپنی سونی نیز که یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید در جهان به شمار می‌آید، ساعاتی پیش در صفحه پشتیبانی وب‌سایت خود لیست شش گوشی هوشمند و تبلت اکسپریا را منتشر کرده که بدون دریافت اندروید 5.1.1 می‌توانند به نسخه مارشملو به‌روز شوند.

بر این اساس اکسپریا زد 3 پلاس، تبلت اکسپریا زد 4، اکسپریا سی 4، اکسپریا سی 4 الترا، اکسپریا ام 4 و اکسپریا ام 5 این شرکت که هم‌اکنون از اندروید آب‌نبات‌چوبی بهره می‌برند به صورت مستقیم خواهند توانسته اندروید 6 را قالب یک بسته به‌روزرسانی به زودی دریافت کنند.

از آنجا که تا پیش از این عنوان گردیده بود که محصولات فوق در آپدیت بعدی به اندروید 5.1 به‌روز خواهند شد، به نظر می‌رسد سونی عطای امکانات این نسخه را به لقایش بخشیده و در نظر دارد آن‌ها را مستقیم به اندروید 6 به‌روز کند؛ البته احتمالاً دارندگان این دستگاه‌ها تا پایان سال جاری نخواهند توانست طعم اندروید مارشملو را تست کنند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. پریسا احمدی می‌گوید

    سلام من c4 دارم
    گوشیم رو آپدیت کردم، اما الان دوباره تو قسمت about phone نوشته اندروید 5
    ینی چی؟؟؟؟؟؟

  2. فرشاد می‌گوید

    اندروید ۶کی برای گوشی xpriaZ2منتشر میشود

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز سری Z5 منتظر آپدیت هستند پیش بینی ماه 2 3 ماه دیگه هست حداقل