لیست رسمی گوشی‌های هواوی که آپدیت اندروید 6.0 مارشملو را دریافت خواهند کرد

شرکت ال‌جی عرضه به‌روزرسانی اندروید 6.0 مارشملو را از هفته آتی برای جی‌ 4 آغاز خواهد کرد و شرکت‌های دیگر نیز چشم‌انداز عرضه این به روزرسانی را در مطالبی جداگانه منتشر کرده‌اند. در همین راستا، در روز جاری شرکت هواوی نیز از برنامه خود برای عرضه این به‌روزرسانی خبر داد.

0

این شرکت چینی به‌طور رسمی اعلام کرده است P8، Mate 7، Mate S، P8 Youth Edition، P8 Max، نسخه چینی G8 یعنی Maimang 4، G7 و دستگاه‌های اندرویدی دیگر این شرکت شامل G7 Plus، Honor 7، Honor 7i، Honor 6 Plus، Honor 6، X2، 4X و نهایتا Play 4C این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی در قالب اندروید استوک عرضه نخواهد شد و از رابط کاربری Emotion UI بر روی اندروید مارشملو استفاده خواهد شد. این در حالی است که زمان دقیق عرضه این به‌روزرسانی‌ها نیز مشخص نشده اما آن‌طور که از شواهد پیداست این فرایند تا یک‌ماه آتی آغاز خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.