«علی روغنی» مدیر عملیاتی سابق توئیتر به مرکز رشد استارتاپ وای‌کامبینیتر پیوست

بعد از گذشت چیزی در حدود یک سال و نیم از استعفای علی‌روغنی از سمت مدیر اجرایی توییتر، حالا او به سمت سرپرستی سازمانی که صندوق رشد Y Combinator نام دارد منصوب شده است.

0

این انتصاب به‌طور رسمی از سوی سام آلتمن مدیرعامل این سازمان اعلام شده است. وی علی‌روغنی را شریکی تحسین‌برانگیز برای کمک به این شرکت اعلام کرده است. لازم به ذکر است که فعالیت این شرکت در زمینه کمک به رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها انجام می‌گیرد.

این در حالی است که علی روغنی نوامبر سال گذشته به عنوان شریک پاره‌وقت به این شرکت پیوسته بود. وی از سال 2002 تا 2008 به عنوان مسئول امور مالی Pixar فعالیت می‌کرد اما در سال 2012 به سمت مدیر اجرایی توییتر منصوب شد.ALI ROGHANI

به‌نظر می‌رسد Y Combinator پروژه‌های سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌های مختلف را مدنظر داشته و به همین دلیل وی را به عنوان فردی شایسته به این سمت منصوب کرده است. در خصوص فعالیت‌های  این شرکت و سرمایه‌گذاری‌ها، علی‌روغنی در مصاحبه با Techcrunch اعلام کرده این شرکت هیچ اعتقادی برای حضور به عنوان یک سرمایه‌گذار ثانویه و جانبی نداشته و ندارد و البته هیچ محدودیتی برای پیشتازی در سرمایه‌گذاری‌ها تحت شرایط مناسب نیز وجود نخواهد داشت.

با این وجود همچنان به گذشت زمان بیشتر به‌منظور اظهارنظر در خصوص عملکرد وی در این سمت جدید نیاز است. این اظهارنظر روغنی در حالی انجام می‌شود که آلتمن پیش از این اعلام کرده بود این شرکت پشتیبانی از کلیه شرکت‌های مالی تحت نظر خود را به‌طور متناسب با فعالیت‌های آن‌ها در برنامه دارد.

Techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.