هفت انتظار اساسی از رزیدنت اویل هفت

در این یادداشت لیستی از 7 چیزی که به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص رزیدنت اویل، از شماره هفتم آن انتظار داریم را آورده‌ایم. سعی کرده‌ایم این لیست از کلیشه‌ها و بدیهیات دور باشد. همه‌مان می‌دانیم که رزیدنت اویل باید ترسناک‌تر شود و اکشن آن کاهش یابد. اما در این یادداشت مواردی را آورده‌ایم که به زعم‌مان، رعایت آن‌ها می‌تواند در کنار ترسناک شدن و اکشن کمتر، رزیدنت اویل را به روزهای اوجش بازگرداند.

0

همه‌ی ما انتظار داریم که «رزیدنت اویل 7» ساخته و منتشر شود. فرقی نمی‌کند که از بازی‌های قبلی راضی بوده باشیم یا نه و مطمئنا حتا کسانی که از دیرباز با این بازی همراه بوده‌اند و فن دو آتشه به حساب می‌آیند هم دوست ندارند خبر مرگ این سری را بشنوند. اما از طرف دیگر، ما دوست داریم که این بازی به حد و اندازه‌های خودش برگردد. انتظار داریم که رزیدنت اویل دوباره روح رزیدنت اویل داشته باشد و بتواند ما را بترساند.

طرفداران بازی مطمئنا انتظارات بی‌شماری از قسمت هفتم دارند. مخصوصا حالا که یک اسپین آف جدید در سبک تیراندازی اول شخص چندنفره‌ی رقابتی برای این بازی معرفی شده است و فاصله‌ی یک چنین بازی با آن‌چه در ذهن ما نقش بسته بسیار زیاد است. طرفداران ممکن است انتظارات متفاوتی از این بازی داشته باشند، اما هیچ‌کس مثلا انتظار ندارد که این بازی اکشن‌تر از قبل شود و یا داستان نداشته باشد! بنابراین مشترکات زیاد است. از همین بابت است که وقتی یک نفر در تحریریه‌ی گیم‌نیوز تصمیم گرفت هفت انتظاری را که از رزیدنت اویل هفت دارد به یک مقاله تبدیل کند، هیچ‌کس مخالفت نکرد. شاید شما با خواندن این مقاله فکر کنید چند چیز از قلم افتاده است، اما نمی‌توانید با هیچ‌یک از موارد ذکر شده‌ی آن مخالفت کنید.

7resident07

هفت انتظاری که از رزیدنت اویل 7 داریم

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.