تماشا کنید: حرکت خودرو تسلا اس بدون راننده و با قابلیت خودران در بزرگراه

در کنفرانس خبری روز جاری، شرکت تسلا از آغاز انتشار نسخه هفتم نرم‌افزار ویژه Model S از روز آینده خبر داد. این نسخه جدید نرم‌افزاری از آنجایی اهمیت ویژه دارد که قابلیت استفاده از خودرو در حالت بدون راننده را ممکن می‌سازد.

0

در ادامه می‌توانید ویدئویی از قابلیت این خودرو در حرکت معمول در بزرگراه بدون بهره‌گیری از راننده را مشاهده کنید.


این در حالی است که قابلیت‌های یادشده سال گذشته معرفی و نهایتا سنسورهای مورد نیاز نیز به خودروهای مدل اسی که از سپتامبر گذشته روانه بازار شده بودند اضافه شده بود. با این وجود تسلا به زمان زیادی برای پالایش الگوریتم‌های مورد نظر خود نیاز داشته تا اینکه نهایتا به‌نظر می‌رسد این بررسی‌ها در سال جاری انجام شدند.

انتشار نسخه 7.0 از فردا در آمریکا آغاز خواهد شد و نهایتا شاهد ادامه روند عرضه در اروپا و آسیا در هفته‌های آتی خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد با توجه به بهره‌گیری از سنسورهای مشابه در مدل ایکس، عرضه این به‌روزرسانی برای مدل یادشده نیز چندان به‌طول نخواهد انجامید.

techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.