مایکروسافت امکان انصراف از آپدیت به ویندوز 10 را از کاربران سلب کرد!

این طور که پیداست مایکروسافت دست بردار نیست و قصد دارد به هر قیمتی که شده کاربران را وادار به آپدیت ویندوز ۱۰ نماید، به همین منظور گزارش شده که امکان انصراف از آپدیت به ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت از کاربران سلب شده است.

0

ویندوز 10 مایکروسافت مدت زیادی نیست روانه بازار شده و در همین زمان کم توانسته جای خود را در دل طرفداران ویندوز باز کند اما اگر از کاربران ویندوز ۷ یا ویندوز 8.1 هستید و قصد ندارید نور چشمی جدید مایکروسافت را استفاده کنید متاسفانه خبر بد این است که این شرکت به نوعی شما را وادار به آپدیت به ویندوز 10 می‌کند.

Windows-10-upgrade-01

اخیرا کاربران سیستم‌ عامل‌های پیش از ویندوز ۱۰ گزارش داده‌اند که در حین کار پیغام اعلانی مبنی بر ارتقا به ویندوز ۱۰ در مدت یک ساعت آینده دریافت کرده‌اند. بنا به گزارش ZDNet کاربران اجازه دارند این آپدیت را همان‌جا نصب کنند یا اینکه آنرا به تعویق بیاندازند اما به آنها اجازه لغو فرآیند کلی دانلود و ارتقا داده نمی‌شود.

Windows-10-upgrade-02

ناگفته نماند حتی ابزارهای جانبی که برای اینکار ساخته شده‌اند نیز قادر به حذف کردن این پیغام نیستند و به این ترتیب تکلیف کاربرانی که نمی‌خواند از ویندوز 10 استفاده کنند مشخص نیست.

ماه گذشته اخباری مبنی بر اجبار کاربران برای استفاده از ویندوز ۱۰ منتشر شده بود، بر اساس این اخبار منتشر شده، مایکروسافت کاربران را وادار به دانلود ۶ گیگابایتی آپدیت ویندوز 10 می‌کند.

techbuffalo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.